groeselt Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Ik heb een grote professionele parasol kunnen krijgen, maar heb er alleen geen zwengel bij om deze op te zetten. Heb al gemaild met fabriek, en deze kost 50 euro schijnbaar. Nu ben ik aan het kijken welke soort dit is, het is geen inbus of torx. het is een soort zon, bijna rond zie bijlage. Weet iemand wat dit kan zijn ?
vGnp Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Lijkt wel erg veel op Double Hex vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gipfo Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 IDD double Hex Aangezien ik hem dagelijks in en uitdraai heb ik m gemonteerd op een accu boormachine wel zo makkelijk
groeselt Geplaatst: 9 februari 2011 Auteur Geplaatst: 9 februari 2011 ik zal dan eens zoeken naar zo een double hex bit, weet je toevallig welke maat het is?
satencom Geplaatst: 9 februari 2011 Geplaatst: 9 februari 2011 je moet even zoeken op zwengel voor zonwering Ik weet niet of deze past ,dit is een zwengel 140 mm, wordt gebruikt voor de zonwering. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
groeselt Geplaatst: 9 februari 2011 Auteur Geplaatst: 9 februari 2011 Origineel bericht van: satencom je moet even zoeken op zwengel voor zonwering Ik weet niet of deze past ,dit is een zwengel 140 mm, wordt gebruikt voor de zonwering. dit heb ik idd ook al gezocht, maar dit is hem helaas niet. die double hex zou hem wel eens kunnen zijn, maar is alleen weinig te vinden op google
satencom Geplaatst: 9 februari 2011 Geplaatst: 9 februari 2011 Weet je ook hoe groot hij ongeveer is ,zit hij hier ook bij Tool Choice 10 Piece Hex Key Set Metric Includes Sizes: 1.5, 2, 2.5, 3, 4, 5, 5.5, 6, 8, 10mm Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
groeselt Geplaatst: 9 februari 2011 Auteur Geplaatst: 9 februari 2011 aan de foto te zien is dit geen double hex, zoals de tekening. hij is vrij groot qua diameter, denk ca.20mm. zal hem eens opmeten
satencom Geplaatst: 9 februari 2011 Geplaatst: 9 februari 2011 Misschien zit hij hier wel bij Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
trust Geplaatst: 9 februari 2011 Geplaatst: 9 februari 2011 Als je die hebt , probeer dan eens of er een M12 moer of bout in past , die zijn 19 mm . Als dat past en het een diep gat is , zou je op een M 12 bout 2 moeren kunnen draaien zodanig dat ze tezamen dubbel hex vormen Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
groeselt Geplaatst: 10 februari 2011 Auteur Geplaatst: 10 februari 2011 satencom, dit kan hem idd zijn, kun je me via pm de link sturen dankjewel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen