Vriendje Stokvis Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Wil een bepaalde pagina versturen naar iemand die niet altijd de beschikking heeft over internet maar wil wel even een site naar hem sturen zodat als hij in de gelegenheid is dit even kan bekijken. Weet iemand hoe ik dit moet doen. Zal heel simpel zijn maar ik heb werkelijk geen idee Groeten Vriendje Stokvis
vGnp Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Bestand - (Pagina) Opslaan Als en dan die bestanden eventueel zippen en opsturen maar. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Puch Geplaatst: 9 februari 2011 Geplaatst: 9 februari 2011 Origineel bericht van: vGnp Bestand - (Pagina) Opslaan Als en dan die bestanden eventueel zippen en opsturen maar. vGnp Veel te omslachtig Kopieer de url in de adresbalk, plak hem in een email en verstuur hem naar die persoon. Hij hoeft er enkel op te klikken in de email en automatisch gaat hij naar de website. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Psychosammie Geplaatst: 9 februari 2011 Geplaatst: 9 februari 2011 Dat leek me niet de vraag. Volgens mij bedoelt de TS het off-line lezen van een internet site. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Puch Geplaatst: 9 februari 2011 Geplaatst: 9 februari 2011 Origineel bericht van: Psychosammie Dat leek me niet de vraag. Volgens mij bedoelt de TS het off-line lezen van een internet site. Dan nog moet de website eerst op de pc aanwezig zijn. (temp files en zo) Anders kan hij de afbeeldingen en zo niet bekijken. Zoals TS schrijft heeft hij maar af en toe toegang tot internet. Als hij die dan heeft kan hij naar de url surfen iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Psychosammie Geplaatst: 9 februari 2011 Geplaatst: 9 februari 2011 Nee, volgens mij moet de TS het zoeken in tools die een complete site kunnen downloaden, bedoeld voor off-line lezen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Psychosammie Geplaatst: 9 februari 2011 Geplaatst: 9 februari 2011 Wat info. Klikkerdeklik Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Puch Geplaatst: 9 februari 2011 Geplaatst: 9 februari 2011 Ik begrijp wat je bedoeld, maar ff antwoord van TS afwachten. Het heeft geen zin allerlei dingen te gaan schrijven als we niet juist weten wat de bedoeling is. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Vriendje Stokvis Geplaatst: 10 februari 2011 Auteur Geplaatst: 10 februari 2011 Goedenavond mensen Het ging idd om een pagina via email te kunnen sturen en zodoende dat die maat van mij deze als hij internet tot zijn beschikking heeft kan lezen. Maar als het ook op een ofline manier kan zou ik dat ook wel graag willen weten Groeten Vriendje Stokvis
Puch Geplaatst: 10 februari 2011 Geplaatst: 10 februari 2011 Origineel bericht van: Vriendje Stokvis Het ging idd om een pagina via email te kunnen sturen en zodoende dat die maat van mij deze als hij internet tot zijn beschikking heeft kan lezen. Maar als het ook op een ofline manier kan zou ik dat ook wel graag willen weten Dan kan je best mijn manier gebruiken. Gewoon de link(url) kopiëren en versturen. Als je een website off-line wil lezen dan moet je hem toch één keer binnen halen. Daarna heb je alle bestanden zoals foto's, flash bestanden, tekst enz op je pc staan en kan je hem off-line lezen. Er bestaat ook zoiets als een site rippen. Daarvoor is allerhande software voor handen. Je maakt als het ware een kopie (html output) de volledige site die je dan off-line kan lezen. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Doman Geplaatst: 10 februari 2011 Geplaatst: 10 februari 2011 Origineel bericht van: Vriendje Stokvis Het ging idd om een pagina via email te kunnen sturen en zodoende dat die maat van mij deze als hij internet tot zijn beschikking heeft kan lezen. Dit misschien?url2bmp - a Windows freeware tool converting an URL to an image
Vriendje Stokvis Geplaatst: 11 februari 2011 Auteur Geplaatst: 11 februari 2011 Goedenavond mensen Iedereen ontzettend bedankt voor het meedenken en de duidelijke info groeten Vriendje Stokvis
naitsirhc Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Is het niet zo dat als de persoon de email wil ontvangen, dezelfde persoon dan ook verbinding met het internet moet hebben???? Und TschjuB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen