satspock Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 heb een visiosat bisat hangen met a1 a3 hotb houder met op de a1 een twin en op de andere single lnb,s. heb nog een duoblok van c+ liggen een twin versie. Kan ik de duoblok op de a1 zetten zodat ik a1 en a3 op 2 ontvangers kan kijken en de twin lnb op de hotb dit alles met een spaun sur f diseq switch ertussen en een maxim switch . Of gaat dat niet op een visiosat? Dreambox 7020 HD 160 gig hdd,visiosat bisat met drie twin lnb,s
satencom Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Nee ik zou er niet aan beginnen ,een duo lnb is gemaakt voor een schotel van 64 cm. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
cheapwatcher Geplaatst: 9 februari 2011 Geplaatst: 9 februari 2011 Gewoon losse lnb's kopen. Bij voorkeur Alps. Die kun je dan ook helemaal perfect uitrichten. Dat gaat met zo'n duo-lnb helemaal niet. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen