Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gebruik slim de portable versie van Thunderbird (vanaf portableapps.com) en je hoeft het maar 1x het te importeren. Vervolgens je/de Thunderbird directorie op je andere/nieuwe pc te zetten (waar dan ook) en klaar is klara.

Geplaatst:

Sjattuh,

Ik heb geen MS Office. Ik gebruik Open Office, dus dat is geen optie.

En ik weet dat Live Mail de opvolger is voor Outlook Express, maar zoals al vaker gebleken is, is een vernieuwing van MS niet altijd (vaak niet?)een verbetering.

Gr. Remo

.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Busje komt zo
Sjattuh,

Ik heb geen MS Office. Ik gebruik Open Office, dus dat is geen optie.
En ik weet dat Live Mail de opvolger is voor Outlook Express, maar zoals al vaker gebleken is, is een vernieuwing van MS niet altijd (vaak niet?)een verbetering.

Gr. Remo

Zeker, maar WLM is dat weer zeker wel tov OE. Je moet er alleen even aan wennen en weten hoe te gebruiken, vandaar b.v. het linkje dat ik je gaf. Stond het allemaal netjes in beschreven.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Citaat:
Maar ik moet zeggen dat niets zo eenvoudig overkomt als Outlook express

Het is al weer een tijdje geleden dat ik van OE naar Thunderbird ben overgestapt maar volgens mij is Thunderbird net zo eenvoudig.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:
Origineel bericht van: Psychosammie
Het is al weer een tijdje geleden dat ik van OE naar Thunderbird ben overgestapt maar volgens mij is Thunderbird net zo eenvoudig.

Het is tegenwoordig allemaal net zo eenvoudig. Het is alleen even wennen.

Toen ze naar Office 2007 of 2010 (weet het niet meer zeker) zijn gegaan en met de tabbladen zijn gaan werken was het ook even zoeken, maar na 3x weet je het en werkt het net zo makkelijk weer door.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen