moonchild Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 Origineel bericht van: bigtwin Origineel bericht van: happysat Ik was niet thuis, dus heb niet kunnen kijken, maar ben toch wel benieuwd wat er stond "We'll meet again, don't know where, don't know when, but I'm sure we'll meet again some sunny day......." Die begrijp ik niet. Is het zo geheim wat FTD gaat doen? Song van Vera Lynn die gebruikt wordt aan het einde van de film "Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb" goede keuze... VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 En de volgende is... nzbspy, die volgende week op zwart gaat...
Gerard 76 Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 Ach,'t is net als met kakkerlakken, je trapt er één dood en er komen er meer voor terug.
Sigma Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Misschien al bij jullie bekent. Zouden hier de makers van het oude FTD achter zitten ? als deze link niet mag haal hem dan maar weg. http://www.ftdworld.com/ Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
de Steef Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Nee Deze mensen hebben de database van nzbspot leeggehaald en doen zich voor als de opvolgers van FTD. De enige echte FTD heeft hier niets mee te maken.
Sigma Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Oke maar het ziet er wel gelikt uit. Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
pillie Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Of deze: online ftd Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
Clarke Geplaatst: 31 maart 2011 Geplaatst: 31 maart 2011 Dat is een probeersel geweest om wat vrienden en familie makkelijk aan bestanden te helpen en bestond al voor Spot-Net. Nou mag de site voorlopig online van hem blijven wat heel mooi is gezien de kwaliteit van zijn site. Helaas ziet iedereen dat en kan je af en toe niet inloggen vanwege de drukte. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit zoveel gedownload had als nu dat ftd weg is. Dankzij spotnet kwam ik tot de ontdekking dat er ook comics en boeken op usenet stonden, inmiddels heb ik dankzij de grote retentie van mijn payserver al ruim 400GB aan stripboeken binnen gehaald. Hoef ik me straks in het ziekenhuis niet te vervelen, ik heb dan tijd genoeg om weer eens te lezen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen