jaroef Geplaatst: 10 februari 2011 Geplaatst: 10 februari 2011 Hallo iedereen, Kan ik ergens een zenderlijst downloaden userdb voor de TV-Vlaanderen kanalen, toestel werkt niet met fastscan. Heb er zelf een zootje van gemaakt, alle kanalen liggen overhoop. Zou je eeuwig dankbaar zijn. groetjes
janpieboy Geplaatst: 19 april 2011 Geplaatst: 19 april 2011 Je zou de zenderlijst wel kunnen bewerken met de chanel editor die op de site staat van mvision.
Penthe Geplaatst: 13 juni 2012 Geplaatst: 13 juni 2012 Ik kan de gxmax website al 4 dagen niet meer bereiken, iemand meer nieuws hierover?
VriezeNet® Geplaatst: 29 juni 2012 Geplaatst: 29 juni 2012 Het lijkt erop dat ze ermee gestopt zijn, zijn er nog andere sites waar de alternatieve software te vinden is, ik zoek met name de laatste image voor de Matrix Air Cam.
JanLuc Piccard Geplaatst: 29 juni 2012 Geplaatst: 29 juni 2012 de gxmax site lukt al dagen inderdaad niet, geen idee. Voor de matrix cam air kun je ook naar matrixcamair punt tv
Penthe Geplaatst: 30 juni 2012 Geplaatst: 30 juni 2012 Dagen niet? Al weken niet meer, gxmax ligt eruit sinds 7 juni(net voor het EK) Misschien komen ze na het EK wel weer terug ze zijn wel vaker weggeweest enkel nooit zolang als nu het geval is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen