Jan Ambers Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Ik wil opnemen met een dvdr op een dvd-rw, en ie geeft melding "sluiten of annuleren" Steek ik een opgenomen dvd erin dan geeft ie geen titels weer??? Hoe dit verhelpen? Nieuwe dvd eenheid? Zijn er geen dvdrecorders op de markt die een gewone DVDrec uit de PC kunnen inbouwen?
columbo Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Beste Jan naar mijn weten zijn er geen recorders waar je zo maar een PC brander in kunt doen,het past bijv. bij Thomson wel,maar je krijgt de juist de bij de recorder horende soft ware is belangrijk,angezien deze niet mee geleverd word heb je er niets aan .PS Phillips DVD rec. kunnen alleen opnamen met + RW DVD's of +R ,dus geen - R of -RW gemaakt worden,zolang de REC.nog werkt,het makkelijkste is de opgnomen bestanden naar je pc testuren en dan op DVD te branden ,is beter en makkelijker.
jeevanhoof Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Hoi, het zou wel eens kunnen dat de philips geen -r en -rw kan branden. Lezen van-r kunnen de meeste wel. Dus kijk eens in de technische gegevens. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen