evloe Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Beste mensen, Mijn Onkyo (TX 606)heeft soms moeite met schakelen naar satelliet ontvanger en de playstation. Het lijkt net of hij niet schakelt naar de HDMI Bij het aanzetten zie ik vaak dat hij aan het zoeken is naar een uitgang. Ik heb het inmidels al drie jaar en heeft altijd naar behoren gewerkt. Ik heb de kabels vervangen maar dat mag niet baten. Even de opstelling Rebox ontvanger naar ingang 2 HDMI in Playstation Naar HDMI 3 in 1 HDMI out naar de samsung Full HD. Via de tv een blauw scherm met de mededeling geen signaal /wordt niet ondersteund dan na 3 minuten geluid en na 1 minuut beeld. Soms zie ik eerst veel sneeuw en dan zwart scherm dan weer blauw dan weer beeld. Als ik overschakel naar de Play station blauwscherm met de mededeling geen signaal/wordt niet ondersteunt. als ik hem een hele dag erop laat staan heb ik soms ineens beeld. Maar vaak ook niet. Ik heb werkelijk geen idee wat het kan zijn. Ik denk er toch aan dat de Onkyo de geest heeft gegeven of heeft iemand een oplossing? Gr, Ed
satencom Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Als je in Google zoekt naar dit probleem ,dan kom dit wel meer wel tegen. Er was zelf iemand bij met dit zelfde probleem, die hem om ruilde binnen de garantieperiode. Probeer het even op een andere tv hoe dat gaat, of trek de andere hdmi stekers er uit en alleen de steker er in van de Rebox Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
evloe Geplaatst: 11 februari 2011 Auteur Geplaatst: 11 februari 2011 Ik weet nu wat er de hand is. Ik denk dat ik een nieuwe moet aanschaffen of is er iemand die mij kan helpen hiermee? http://il.youtube.com/watch?v=gj0x5S9ez5U&feature=related Gr, Ed
Big fellow Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Vraag even in het forum onderdeel "de rokende soldeerbout". Normaal gesproken is daar wel iemand te vinden bij je in de buurt die dit eventueel voor je kan doen. “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
JBnl Geplaatst: 14 februari 2011 Geplaatst: 14 februari 2011 Er zijn componenten verlopen op jouw HDMI board, die dit probleem veroorzaken. Deze componenten moeten vervangen worden door betere uitvoeringen en dan zal het app weer goed werken. groeten,JBnl
evloe Geplaatst: 18 februari 2011 Auteur Geplaatst: 18 februari 2011 Hoi Bedankt allen, Ik weet wat mij te doen staat. Gr, Ed
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen