Belsat Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Geplaatst: 13 februari 2011 @Zevenster: Het heeft geen haast hoor; mijn kaart is weer tot April ge-update :-) Hartelijk dank voor je moeite! Je zegt: "Bij jou lijkt het er op dat er eerst naar het netwerk wordt gekeken en niet naar de kaart" Dat is exact mijn theorie. En dan kijkt 'ie waarschijnlijk pas naar de kaart als er geen network is, of als dit het laat afweten.. Het valt niet mee om een handleiding te vinden waar in begrijpelijk Nederlands beschreven wordt wat CCcam exact doet. Andere taal mag ook :-) Aangezien niemand heeft kunnen / willen uitleggen wat nou precies de voordelen zijn van 2.21 boven 2.14 (in dit geval) denk ik dat ik het maar even aanzie tot de volgende kaartupdate, in April. Iedereen vriendelijk dank voor het meedenken! Ciao, Henk Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.
Gast MiLo Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 Je moet eens gewoon je box opnieuw flashen, want hoe meer ik je posts lees, hoe minder ik ervan overtuigd raak dat je OpenPLi draait. Er klopt niks van. Maak even een backupje met de autobackup plugin (onder PLi), en flash de hele zaak opnieuw, want volgens mij werkt het niet meer omdat het een puinhoop is geworden met allerlei plugins en downloads. CCcam 2.21 staat gewoon in de downloads, als hij er niet bij staat dan is dat simpelweg omdat je die al geinstalleerd hebt (en daarna er een oude versie overheen geforceerd waarschijnlijk).
Sigma Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 ik krijg zelfs het idee dat het om een cloon gaat Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gerard 76 Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 Origineel bericht van: MiLo Je moet eens gewoon je box opnieuw flashen, want hoe meer ik je posts lees, hoe minder ik ervan overtuigd raak dat je OpenPLi draait. Er klopt niks van. Maak even een backupje met de autobackup plugin (onder PLi), en flash de hele zaak opnieuw, want volgens mij werkt het niet meer omdat het een puinhoop is geworden met allerlei plugins en downloads. CCcam 2.21 staat gewoon in de downloads, als hij er niet bij staat dan is dat simpelweg omdat je die al geinstalleerd hebt (en daarna er een oude versie overheen geforceerd waarschijnlijk). Idd,een schone flash en alles werkt weer prima.
Belsat Geplaatst: 14 februari 2011 Auteur Geplaatst: 14 februari 2011 Goedenmorgen! Ik heb deze box eind 2009 gekocht voor 389 Euro. De rekening ligt hier :-) Vorig jaar October heb ik wat ge-experimenteerd met verschillende images en ben ik uitgekomen op wat ik nu heb. Waar ik die precies gevonden heb weet ik niet meer. Het opstartscherm toont een wereldkaart in blauw/wit met daarop "OPENPLI". Vandaar mijn (mogelijk naïeve) veronderstelling dat ik op Pli draai.. Mijn vrouw begint net een beetje te wennen aan de nieuwe image en skin. Maar als het echt nodig is, dwz als het update probleempje zich in April herhaalt, zal ik zeker overwegen de zaak opnieuw te flashen. Nogmaals vriendelijk dank, Henk (sinds ruim 12 jaar gepensioneerd in de Ardennen) Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.
Sigma Geplaatst: 14 februari 2011 Geplaatst: 14 februari 2011 Oke je draai dan inderdaad OpenPli niks mis mee je kun deze gewoon downloaden van hun site let op niet de 2.0 versie nemen die draaid nog niet zo goed. dus gewoon een nieuwe versie er in en ik denk dat je probleem opgelost is Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
metoo Geplaatst: 14 februari 2011 Geplaatst: 14 februari 2011 Openpli 2 draait al weken zo stabiel als een huis hier, niets mis mee. ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
tritium Geplaatst: 14 februari 2011 Geplaatst: 14 februari 2011 Origineel bericht van: dosssie Goedenavond, ik heb het volgende probleem, op mijn DM800 heb ik mijn smartcard gedeeld, eergister de kaart opnieuw geactiveerd, omdat ik geen beeld meer had, inmiddels werkt het allemaal weer (alle kanalen kan ik zien), maar een DM500 en een DM800 clone die inloggen hebben nog steeds geen beeld. Op de DM800 heb ik dus mijn smartcard gedeeld. het werkte allemaal zeker voor n half jaar dus aan de configuratie ligt/lag het niet. heeft dit met mijn cccam 2.1.4 te maken de ik op mn DM800 heb staan? omdat er een hoop mensen nu met het updaten problemen hebben maar wat ik wel vreemd vind is dat op de DM800 wel alles werkt. Met vriendelijke groet, Dosssie zucht....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen