Jan Ambers Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Als newbee bij de Vu+Duo community, ben ik op zoek nr een settinglijst. De Dreamedit heb ik al (hoop dat 't geen natte dromen worden)Toestel kan elk ogenblik geleverd worden... Moet er ook een Loader bij of kan uitlezen en proggen via de Dreamedit?
Tonskidutch Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Jan Ambers, gebruikte jij niet een dreambox? dan kun je die ook nemen... echter moet hem in enigma2 opslaan met dreamboxedit en voorts kun je onder het subforum settings ook meerdere vinden. ciao Second Life Mungo Parker
Jan Ambers Geplaatst: 11 februari 2011 Auteur Geplaatst: 11 februari 2011 Ik ben een Noki9200 fan... Met die slechte TVVdozen ben ik op zoek gegaan naar een HD receiver die ook kon opnemen en ev streamen naar DVDr... of blu ray. Uiteindelijk is het een democratisch Vu+ doosje geworden wat straks zal aankomen... Vandaar m'n voorbereidingen. Even in setting gaan vlooien! thnks
zekitez Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Ik heb een programma geschreven waarmee je KingOfSat.net paginas kunt downloaden en omzetten naar import files voor DreamBoxEdit. De indeling is volgens KingOfSat (categorie, provider, land, taal). Misschien iets om te proberen als je zelf lijsten wilt maken. KingOfSat for DreamBoxEdit Indien je bugs tegenkomt dan hoor ik dat graag. -----------------GI Xpeed LX3, GM Spark Triplex, Ferguson Ariva 202E, Clarke-Tech 5000HD Combo, WaveFrontier T90 (7 single + 4 twin lnb's), Multytenne QuatroSat, SelfSat H30D2 (zo gemakkelijk, wow !!), Metronic Eurasis, ElectroSat 80cm 3 LNBs.Home of Satellite Director.Azbox, Vu+ Duo
metropar Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 gebruik hier de enigma2 lijsten van satje07 in de duo en werken er goed in gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
_Bartje_ Geplaatst: 12 februari 2011 Geplaatst: 12 februari 2011 In de meeste images kun je settingslijsten downloaden van de bekende settinglijstmakers. bijv henksat met PLI. Ik gebruik meestal dreamset voor de VU.
Gast dayouri Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 ikzelf gebruik de settings van "***ongewenste_url*** nl" Deze is ook compleet en goed onerverdeeld vind ik...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen