lennie Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Hallo, Ik heb een Aston CAM v2,17. Die wil ik updaten naar een hogere versie, 2.18 of 2.23. Ik heb de files gedownload flux_218_comp.zip en flux_223.zip. Hoe krijg ik die op een Rebox HD9000PVR overgezet op de CAM? Via USB-stick? Of via de PC op mijn Topfield TF4000PVR? Ik heb daartoe indien nodig ook een laptop met PCMCIA-slot. Als dat alles niet mogelijk is, dan begrijp ik uit andere topics dat ik naar een winkel moet? Opsturen naar Aston is geen optie, heb ik begrepen, vanwege de lange tijd dat je hem dan kwijt bent. VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.
satencom Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Je kunt hem alleen updaten met behulp van een Topfield TF5000PVR/TF6000PVR ontvanger Ik zou je pm sturen maar die heb je niet aan te staan. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
lennie Geplaatst: 11 februari 2011 Auteur Geplaatst: 11 februari 2011 Sorry, dat stond inderdaad uit, waarschijnlijk al heel erg lang, en ik weet niet waarom. In ieder geval gefixed. VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen