Curl23 Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Ik heb deze vraag ook gesteld bij Dreambox Live / Ipad maar ik neem aan dat degene die geen Ipad heeft hier niet naar kijkt, vandaar dat ik de vraag nog even apart stel in de box bij applicaties/webinterface heb ik gisteren de streaming poort in de DM800 gewijzigd van 00443 naar 8001 nu start de box op, geeft een groen scherm en gaat weer opstarten. het groene scherm geeft aan dat de fout in de webinterface zit, maar ik kom de box niet meer in om het te wijzigen. ook al de gehele dag geprobeerd om hem opnieuw te flashen, maar ook dat wil niet lukken. iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Mojo Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Met dreamup de software erin zetten. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Curl23 Geplaatst: 11 februari 2011 Auteur Geplaatst: 11 februari 2011 Dank voor de reactie. Maar ik heb wel verbinding met de box, oa met DCC en telnet Dreamup werkt toch alleen met een 0 kabel?
Curl23 Geplaatst: 11 februari 2011 Auteur Geplaatst: 11 februari 2011 met de nulmodem kabel gaat het dus niet meer lukken, de aansluiting voor een nulmodem kabel is niet meer aanwezig op mijn nieuwe computer
Orvil Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Probeer dit eens, werkt bij mij heel goed op mijn Windows Ultimate 7 computer.
wortellica Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Ik heb dat ook usb to serial en werkt ook perfect, maar dan met xp.
Curl23 Geplaatst: 11 februari 2011 Auteur Geplaatst: 11 februari 2011 Hartelijk dank, ik ga morgen op jacht voor die kabel.
Orvil Geplaatst: 12 februari 2011 Geplaatst: 12 februari 2011 Ik weet niet of ik hier programma,s mag posten dus ik doe het maar niet maar die van mij werkte eerst ook niet op Windows 7 toen ben ik gaan zoeken en vond dit PL2303_Prolific_DriverInstaller_v1210-USB to Serial. Dit werk op mijn computer en ik heb Windows 7 Ulitimate 64 bit. Dus even zoeken op Google.
Curl23 Geplaatst: 12 februari 2011 Auteur Geplaatst: 12 februari 2011 Hij doet het weer........... via mijn laptop en Dreambox Control Center heb ik de file webinterface gevonden, daar stond https of false, dit heb ik gewijzigd in true, daarna was het weer mogelijk om te flashen. allen bedankt voor de hulp
Orvil Geplaatst: 12 februari 2011 Geplaatst: 12 februari 2011 Geen dank want ik heb eigenlijk niets voor je gedaan, maar ik vindt het wel goed dat je laat weten hoe je het opgelost hebt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen