Ga naar inhoud


[Vantage] Teletekst problemen op Vantage HD 8000S


Gast

Aanbevolen berichten

Beste forumleden, Ik heb met sat.ontvanger Vantage HD 8000S 't vlg. probleem: Wij gebruiken veel teletekst en teletekst ondertiteling. In de weergave ziet dat er zo uit:

Teletekst storingen op NL 1 HD:

A) Foutieve letters in teletekst-woord bijvoorbeeld het woord geintimideerd wordt weergegeven als ge$ntimideerd dus de letter i wordt $.

B) Ontbrekende letters in teletekst-woord bijv. het woord programma wordt weergegeven als pr gramma

C) Wegvallende helft van een hele teletekst pagina, die na 1 a 3 minuten weer terug komt en na paar minuten weer verdwijnt.

Teletekst storingen op TVE Internacional ( Spaanse F.T.A.zender)

A) Foutieve letters in Spaans woord bijvoorbeeld het woord amigo wordt weergegeven als émigo dus de letter a wordt é.

B) Ontbrekende letters in Spaans woord bijv. het woord programa wordt weergegeven als pr grama

C) Wegvallende eerste deel van de titel van een teletekst pagina, die na 1 a 3 minuten weer terug komt en na paar minuten weer verdwijnt.

D) De m.b.v. teletekst ondertitelde Spaanse uitzendingen lopen niet synchroon met hetgeen gesproken wordt.

Zijn deze storingen een gevolg van een niet goed werkende satellietontvanger Vantage HD 8000S? ( Softwareversie bij mij:02.55.02T-0 vlg. winkelverkoper de beste )

De leverancier van de sat. ontvanger zegt dat dit met een software update moet worden opgelost, maar komt hiervoor nog wel een update,want Vantage heeft ook nieuwere modellen?

Ik heb nl. nog garantie op deze sat.ontvanger.(gekocht 28-09-2010)

Kan ik beter een andere sat.ontvanger kiezen?

Bij voorbaat dank voor uw antwoorden. Groeten ALloeky

Sat.ontvanger: Vantage HD 8000S Schotel: Technisat Multytenne 4x lnb

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...