EdjeKroketje Geplaatst: 28 februari 2011 Geplaatst: 28 februari 2011 Kijk even bij ontvangerstatus. Versies 1.46 en 1.50 kunnen zekere buitenlandse zenders ontvangen. 1.46 staat volgens mij nog in de lucht.
wied Geplaatst: 28 februari 2011 Geplaatst: 28 februari 2011 zie ook mijn vorig bericht... Mijn (oude?) mustek dvb-t heeft alles perfect ingescand tot en met de komst van telenet/gunktv! Ik heb toen de telenet zenders eruit gegooid, en dan pas waren mijn vrt zenders terug te bekijken... sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3
chukky2 Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Geplaatst: 1 maart 2011 Ik heb gekeken het is de 1.46 ! Ik heb dus alle zenders verwijderd (zelfs fabriekinstellingen) en alleen op Kanaal 25 laten scannen. Hij neemt netjes de VRT zenders en de radiozenders. Maar er is geen Beeld! Danverschijnt er geen signaal. Snap er echt niets van.
chukky2 Geplaatst: 2 maart 2011 Auteur Geplaatst: 2 maart 2011 Origineel bericht van: EdjeKroketje Geen geldige MPEG2 stream, MPEG4 ofzo? Dacht dat de vrt Zenders toch nog in MPEG2 uitzenden hoor
chukky2 Geplaatst: 4 mei 2011 Auteur Geplaatst: 4 mei 2011 hoe doe je een software update? Bij mij is dit regeltje licht gekleurd! kan er niet op gaan staan! Heb nog altijd niet de vrt op 25 hij scant ze wel ,maar geen beeld. topfield kpn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen