Digiloog Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 Hallo. Zojuist een externe HD aan de Dreambox gehangen. Dit werkt vrijwel zonder problemen. Alleen wanneer ik de HD uitzet en vervolgens weer aan is de Dreambox de HD kwijt. Wanneer ik nu de Dreambox in Deep Standby zet en weer opstart heeft ie hem weer gevonden. Is er een oplossing dat ik de HD uit kan zetten en dat de Dreambox hem weer vindt ndadat ik hem heb aangezet? Thanks. Blaat het niet, dan schaapt het niet...
Rog Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 Origineel bericht van: Digiloog Hallo. Zojuist een externe HD aan de Dreambox gehangen. Dit werkt vrijwel zonder problemen. Alleen wanneer ik de HD uitzet en vervolgens weer aan is de Dreambox de HD kwijt. Wanneer ik nu de Dreambox in Deep Standby zet en weer opstart heeft ie hem weer gevonden. Is er een oplossing dat ik de HD uit kan zetten en dat de Dreambox hem weer vindt ndadat ik hem heb aangezet? Thanks. Ja hoor hele simpele oplossing gewoon allebei tegelijkertijd aanzetten.
Gast Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 Origineel bericht van: Digiloog Alleen wanneer ik de HD uitzet en vervolgens weer aan is de Dreambox de HD kwijt. Hoezo uit? Helemaal uit of in standby? Hier springt de HD na 10 seconde na gebruik op standby en is altijd weer normaal op te starten.
Digiloog Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Geplaatst: 13 februari 2011 Helemaal uit. Heb een Samsung Story en deze hebben een draaiknop aan de voorkant waarmee ie uit te zetten is. Leek me juist handig maar geeft dus waarschijnlijk problemen bij de Box om 'm terug te vinden. Origineel bericht van: Rog Ja hoor hele simpele oplossing gewoon allebei tegelijkertijd aanzetten. M'n Box gaat nooit helemaal uit... Blaat het niet, dan schaapt het niet...
Tonskidutch Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 een gemounte hdd moet je niet uitzetten. logisch dat ie problemen krijgt ciao Compulsion Röyksopp
Digiloog Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Geplaatst: 13 februari 2011 Tsja...logisch...dat gaat niet voor iedereen op hoor. Blaat het niet, dan schaapt het niet...
vGnp Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 Als je OpenPli gebruikt, dan zou je misschien met PPanels een unmount/mount scriptje kunnen gebruiken, unmounten voordat je de disk uitzet en weer mounten nadat je de disk weer ingeschakeld hebt. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
patje1 Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch een gemounte hdd moet je niet uitzetten. logisch dat ie problemen krijgt ciao Laatste ICVS image met GP3 met automount! Aan en uitzetten geen problemen hier! Patje1 Dreambox DM500HD met 1 TB externe hardeschijf en een DM600 met 120GB harde schijf op een wavefrontier met astra 1,2 en 3.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen