el bobo Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 weet iemand hoe je een ander foto of zoiets erop kan zetten? en dan bedoel ik in plaats van het blauwe scherm wat je krijgt als je helemaal opnieuw opstart met open pli erop. het schijnt makkelijk te zijn maar ik kan er niet achter komen hoe je het doet. en nou hoorde ik ook iets over dat je die radartjes ook kan veranderen. alvast bedankt.
Tonskidutch Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 bootlogo's dus moeten staan in map (zie afbeelding) MVI formaat kun je op menig VU+ forum vinden en downloaden er is ook een bootlogo manager als extension ciao zip uitpakken en met dcc daarheen kopieren Second Life Mungo Parker
Gast Duolist Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 In PLi moet je het bestand bootlogo.mvi aanpassen. De andere zijn symlinks. Er is een aardig programmaatje om zelf die .mvi's te maken: de logogenerator die je hier kunt vinden.
el bobo Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Geplaatst: 13 februari 2011 super!! ik ben al op de helft. het enige waar ik niet uit kom is hoe je bij de map komt van de bootlogo? welke weg moet je belopen om bij die map te komen? alvast bedankt.
Gast Duolist Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 Een FTP programma gebruiken. Er zijn er vele, maar DCC is ook een optie.
Kabeltje Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 Via Dreambox Control Center / FTP (user/share).
el bobo Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Geplaatst: 13 februari 2011 nou....het is me helemaal gelukt!! bedankt voor de hulp jongens!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen