Ptje Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 Hallo, Ik ben met een scriptje bezig, dat ik zowel in enigma1 als in enigma2 wil laten werken. Daarbij wil ik een zip uitpakken die in de /tmp staat. Dat gaat in enigma2 prima met het unzip commando, maar zoals het lijkt, kend enigma1 dat commando niet. Is er een ander commando die zowel in enigma1 als enigma2 een zip kan uitpakken ? Alvast bedankt voor de reacties. Gr. Ptje
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 Kan evt. ook met tar -xz Maarrr... Weet niet heel zeker of tar wel beschikbaar is (standaard) op Enigma1
Ptje Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Geplaatst: 13 februari 2011 tar -xz kent ie wel, maar dan zegt ie invalid gzip magic. Gr. Ptje
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 Origineel bericht van: Ptje tar -xz kent ie wel, maar dan zegt ie invalid gzip magic. Gr. Ptje Ah ok... Even denken... Maak je de uit te pakken zip-files zelf eigenlijk? Dan is het makkelijk, gewoon tar gebruiken.
bigtwin Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 gzip of gunzip? ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen