peday Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 Hallo Ik wil via mijn pc in de vu + geraken maar niets lukt. Mijn ip van de box is 192.168.1.80 ,dus als ik het usernaam en passw invul aanvaard de box niets. user:root passwoord:vuplus heb al dreambox en vu+duo gebruikt voor passwoord maar niets lukt. werk met open pli Hopelijk ken iemand het mankement Mvg
ieskorp Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 En als je niets invult bij het wachtwoord?
paardengek Geplaatst: 14 februari 2011 Geplaatst: 14 februari 2011 Origineel bericht van: peday Hallo Ik wil via mijn pc in de vu + geraken maar niets lukt. Mijn ip van de box is 192.168.1.80 ,dus als ik het usernaam en passw invul aanvaard de box niets. user:root passwoord:vuplus heb al dreambox en vu+duo gebruikt voor passwoord maar niets lukt. werk met open pli Hopelijk ken iemand het mankement Mvg Start de VU+ eens opnieuw op. Aan / uit knop ingedrukt houiden, totdat je een menu'tje ziet op je tv, kies voor herstart. Standaard inloggen: root / dreambox Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Creatura Geplaatst: 14 februari 2011 Geplaatst: 14 februari 2011 Uitgaande van jouw onderwerp "Vu+ Duo webinterface" kun je gewoon met de explorer de webinterface bereiken via http://192.168.1.80 Zonder wachtwoorden etc. VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0 TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB DreamWavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2
hp8072 Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 je kunt ook dreambox control center versie 2.95 op jouw computer installeren,die benadert moeiteloos de vu box,ik gebruik hem zelf ook. mvg hp8072
jacobus Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Wel ff opletten dat je het juiste ip adres gebruikt, dit kan per netwerk verschillend zijn. FF je vu checken om te kijken welk ip adres hij heeft.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen