VluggeW Geplaatst: 13 februari 2011 Delen Geplaatst: 13 februari 2011 Gemini Project 3 - MOD for AzBox HD http://www.multiupload.com/W5W31PQNZF Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mauspartyhouse Geplaatst: 14 februari 2011 Delen Geplaatst: 14 februari 2011 Net even op mn elite gezet. Ziet er strak uit, en werkt prima. Kom tot op heden geen gekke dingen tegen. Het oude vertrouwde blue panel :-) ET8000 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elflamingo Geplaatst: 14 februari 2011 Delen Geplaatst: 14 februari 2011 werkt alles ook naar behoren, o.a mediaplayer HD kanalen enz welke settingslijsten he je gebruikt?? ben benieuwd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mauspartyhouse Geplaatst: 14 februari 2011 Delen Geplaatst: 14 februari 2011 Helaas nu de gelegenheid niet voor. Heb wel even getracht mn NAS te kunnen benaderen, maar is me zo 1-2-3 niet gelukt. ET8000 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jinnoe Geplaatst: 15 februari 2011 Delen Geplaatst: 15 februari 2011 hoe zet je deze erin? Wat is het verschil tussen de gemini 3 en de enigma of de RTi firmware. Welke draait het beste op de Azbox premium? Ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VluggeW Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2011 Hallo, Alles is gebaseerd op RTi RC4. Als je Gemini, SiF of DS gebruikt kun je addons via plugin menu downloaden. Greetz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mauspartyhouse Geplaatst: 16 februari 2011 Delen Geplaatst: 16 februari 2011 Hey Jinnoe Het firmware bestand (patch.bin) kun je op dezelfde manier installeren als ieder ander bestand, bijv dmv een USB stick. Hanteer hiervoor de "Enigma 2 op de Azbox installeren" how to die op diverse fora terug te vinden is. vwb de firmware keuze; Alles draait op Enigma2, de fw van je keuze bepaald de layout, eventuele extra functies, ed. Zelf wilde ik graag Gemini uitproberen omdat op mijn DM7020 doos ook een Gemini versie draait, en ik hier erg tevreden over ben. ET8000 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tymosat Geplaatst: 16 februari 2011 Delen Geplaatst: 16 februari 2011 leuk maar hoe download ik cccam in het bleupanel?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M_Z Geplaatst: 16 februari 2011 Delen Geplaatst: 16 februari 2011 Niet, die zit bij Gemini niet meer in de downloads. Klik HIER voor de handmatige methode specifiek voor Gemini inclusief uitleg. M_Z Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mauspartyhouse Geplaatst: 16 februari 2011 Delen Geplaatst: 16 februari 2011 Hey MZ Welke fw heeft wel cccam in de plugin opgenomen ? ET8000 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D_liver Geplaatst: 16 februari 2011 Delen Geplaatst: 16 februari 2011 DS 3.0.3 en de SIF beta 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cobus R Geplaatst: 17 februari 2011 Delen Geplaatst: 17 februari 2011 DS team volgens mij wat ik nog weet. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mauspartyhouse Geplaatst: 17 februari 2011 Delen Geplaatst: 17 februari 2011 Tnx Heren Dan ga ik die fw even proberen. ET8000 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jinnoe Geplaatst: 17 februari 2011 Delen Geplaatst: 17 februari 2011 Origineel bericht van: mauspartyhouse Hey Jinnoe Het firmware bestand (patch.bin) kun je op dezelfde manier installeren als ieder ander bestand, bijv dmv een USB stick. Hanteer hiervoor de "Enigma 2 op de Azbox installeren" how to die op diverse fora terug te vinden is. vwb de firmware keuze; Alles draait op Enigma2, de fw van je keuze bepaald de layout, eventuele extra functies, ed. Zelf wilde ik graag Gemini uitproberen omdat op mijn DM7020 doos ook een Gemini versie draait, en ik hier erg tevreden over ben. Ben beniewd of je de Gemini al geprobeerd heb te installeren en hoe je bevinding is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mauspartyhouse Geplaatst: 17 februari 2011 Delen Geplaatst: 17 februari 2011 Jep heeft er op gestaan. Werkt opzicht aardig. Nog wel af en toe het betekende groene scherm (auto reboot), maar niet bij het tv kijken ofzo. Heb inmiddels de 'SIF' fw geinstalleerd wegens de beschikking over een cccam plugin. Alleen kan ik deze plugin niet vinden !! ET8000 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen