Dutchsat Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Vandaag tijdens het googlen de volgende link tegengekomen: www.clarke-tech-digital.de/vuplus_primo.html Deze is afgeschermd door middel van een password. Als dit klopt dan wordt volgens mij de discussie over de keuze tussen een ET9000 en een VU+ wat trivialer. Als ik wat verder google zouden er dus op korte termijn nieuwe VU+ boxen aankomen, het zou zich gaan om de VU+ Uno en de VU+ Primo. Geruchten waren er de laatste maand dat er een opvolger voor de VU+ boxen zou komen, die hardwarematig identiek zou zijn aan de ET9000. Gezien de bovenstaande link is het niet alleen meer een gerucht en is het afwachten totdat de site public gaat. www.clarke-tech-digital.de is eigendom van Europa's grootste distributeur van de Marysus boxen. VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
JBnl Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Ben benieuwd... wat de levertermijn is. groeten,JBnl
highlander53 Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 dus de link die je in je berichtje heb geplaatst werkt voor geen meter!!!heb je een andere mogelijkheid om erop te komen? VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8
Joecks Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Origineel bericht van: highlander53 dus de link die je in je berichtje heb geplaatst werkt voor geen meter!!!heb je een andere mogelijkheid om erop te komen? Hij schrijft toch ook dat deze is afgeschermd met een wachtwoord..... VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
Dutchsat Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Geplaatst: 15 februari 2011 Ja je komt niet verder met die link. Ik wil nogmaals erbij zeggen dat het geruchten zijn, het kan dus ook gewoon lucht zijn. Maar goed waar rook is is vuur, er komen nieuwe modellen aan dit jaar. VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
joseppe Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Mijn leverancier vertelde mij gisteren dat er nog ongeveer 200 vu+duo naar nederland komen. En dat zouden de laatste zijn. Ik wacht op de nieuwe vu,desnoods via buitenland als hij hier niet geleverd wordt. mvg joseppe vu+duo wavefield t90 vu+duo triax 88 met multiblock xtrend et9000 triax 88 met multiblock voor mijn dochter vu+duo
LINKEY Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Origineel bericht van: joseppe Mijn leverancier vertelde mij gisteren dat er nog ongeveer 200 vu+duo naar nederland komen. En dat zouden de laatste zijn. Ik wacht op de nieuwe vu,desnoods via buitenland als hij hier niet geleverd wordt. mvg joseppe Zoals de geruchten rondgaan komen er nieuwe modellen naast de VU+ solo en Duo. Dus het zal niet de solo en duo vervangen. Het gaat om varianten welk andere kenmerken hebben als de huidige modellen. Wanneer deze op de markt komen is altijd de vraag. Zoals het er nu naar uit ziet zal dit nog verschillende maanden duren. Betreft VU+ duo dit product stopt niet en zal gewoon leverbaar zijn in de toekomst. Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
Dutchsat Geplaatst: 17 februari 2011 Auteur Geplaatst: 17 februari 2011 In ieder geval is er voor VU+ duo bezitters geen enkele reden om over te stappen als de opvolgers dezelfde specs hebben als de ET9000, alleen voor instappers zou het dan interessant kunnen zijn. Ik denk dat wij pas zeker weten bij de Anga Cable 2011 in Mei welke de nieuwe ontvangers zullen zijn. VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
vladimirke Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 Origineel bericht van: LINKEY Betreft VU+ duo dit product stopt niet en zal gewoon leverbaar zijn in de toekomst. Kan wel zijn maar op de site van m'n vaste satdealer staat nu "Nog beperkt leverbaar, dus wees er snel bij...." Tenzij het de dealer zelf is die geen VU+ meer inkoopt natuurlijk.
Gast Duolist Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 Origineel bericht van: vladimirke .. maar op de site van m'n vaste satdealer staat nu "Nog beperkt leverbaar, dus wees er snel bij...." Dat is niets meer of minder dan de al jaren door alle winkels toegepaste verkooptruc. De enige die baat heeft bij det "snelle" is natuurlijk de verkoper......
highlander53 Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Origineel bericht van: Joecks Origineel bericht van: highlander53 dus de link die je in je berichtje heb geplaatst werkt voor geen meter!!!heb je een andere mogelijkheid om erop te komen? Hij schrijft toch ook dat deze is afgeschermd met een wachtwoord..... Dat klopt thx VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen