Littlesat Geplaatst: 16 februari 2011 Geplaatst: 16 februari 2011 mag ik corrigeren??? (nog) niets aan de hand... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Eduard07 Geplaatst: 16 februari 2011 Geplaatst: 16 februari 2011 Origineel bericht van: Littlesat mag ik corrigeren??? (nog) niets aan de hand... Inderdaad, wellicht staan alle transponders binnenkort weer FTA vanwege een reeds tikkend CD-tijdbommetje.. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
hugogertie Geplaatst: 16 februari 2011 Geplaatst: 16 februari 2011 Origineel bericht van: Littlesat mag ik corrigeren??? (nog) niets aan de hand... Denk je nu echt dat ze C.S. uit kunnen schakelen ? Eerst zien dan geloven. Ik denk namelijk dat veel goedgekeurde ontvangers zo beperkt en traag zijn dat juist deze ontvangers op hun bek gaan zoals laatst met MTV het probleem was, wat wij hobbyisten al weer onder de knie hadden. Ze hebben van armoe de hele boel weer terug moeten bouwen. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Gast 1664 Geplaatst: 16 februari 2011 Geplaatst: 16 februari 2011 Origineel bericht van: Littlesat mag ik corrigeren??? (nog) niets aan de hand... 16-02-2011 Storing Irdeto2: Door een storing ontvangen Irdeto2 smartcard's geen update's. Ondanks het toepassen van een noodscenario kunnen zenders de melding geen rechten geven en op zwart beeld blijven. Wij vinden dit zeer vervelend en hopen dat technici de storing snel hebben opgelost. Onze excuses voor het eventuele ontstane ongemak.
satede Geplaatst: 16 februari 2011 Geplaatst: 16 februari 2011 Staan al vrij sinds een 5 tal min The birdman has left the building
Lamko Geplaatst: 16 februari 2011 Geplaatst: 16 februari 2011 Vrij ?? Ze zijn hier zo gecodeerd als wat ! Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
SnijdeA Geplaatst: 16 februari 2011 Geplaatst: 16 februari 2011 Origineel bericht van: Lamko Vrij ?? Ze zijn hier zo gecodeerd als wat ! Misschien zijn ze vrij gecodeerd ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Littlesat Geplaatst: 16 februari 2011 Geplaatst: 16 februari 2011 Citaat: Denk je nu echt dat ze C.S. uit kunnen schakelen ? Eerst zien dan geloven. O.a. Nova, een Griekse provider die gebruik maakt van Irdeto, heeft dit onlangs succesvol uitgevoerd. Dus mogelijk is het inderdaad zeer zeker. Hierop zijn inderdaad wel al anti-anti-cardshare maatregelen op verzonnen die 'redelijk' werken maar toch heel lastig uitvoerbaar zijn (NE555 truuk, CAIDs over meerdere kaarten verdelen). Ook Viaccess 4.0 blijkt maatregelen te kennen. Het gevolg is wel dat er momenteel een zogenaamde 'ijskrabber' kaart bestaan voor Nova... De zogenaamde 'blauwe draak' kaart. Als CDS met vuur spuugt, dan is er vast wel een draak met een ander kleurtje dan blauw die vuur terug spuugt. Simpelweg er is voor dit soort hacks weer markt. Of het voor CDS hierdoor beter wordt??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
vGnp Geplaatst: 16 februari 2011 Geplaatst: 16 februari 2011 FTA en toch geen beeld vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Lamko Geplaatst: 16 februari 2011 Geplaatst: 16 februari 2011 Hier gecodeerd en perfect beeld op mijn oude Nokia met NoOnemanit Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
sevensheaven Geplaatst: 16 februari 2011 Geplaatst: 16 februari 2011 nog geen hikje gezien hier..alles werkt prima. Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
hugogertie Geplaatst: 16 februari 2011 Geplaatst: 16 februari 2011 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: Denk je nu echt dat ze C.S. uit kunnen schakelen ? Eerst zien dan geloven. O.a. Nova, een Griekse provider die gebruik maakt van Irdeto, heeft dit onlangs succesvol uitgevoerd. Dus mogelijk is het inderdaad zeer zeker. Hierop zijn inderdaad wel al anti-anti-cardshare maatregelen op verzonnen die 'redelijk' werken maar toch heel lastig uitvoerbaar zijn (NE555 truuk, CAIDs over meerdere kaarten verdelen). Ook Viaccess 4.0 blijkt maatregelen te kennen. Het gevolg is wel dat er momenteel een zogenaamde 'ijskrabber' kaart bestaan voor Nova... De zogenaamde 'blauwe draak' kaart. Als CDS met vuur spuugt, dan is er vast wel een draak met een ander kleurtje dan blauw die vuur terug spuugt. Simpelweg er is voor dit soort hacks weer markt. Of het voor CDS hierdoor beter wordt??? Dat bedoel ik, dat ze wel proberen om de boel uit te schakelen maar dat het dweilen met de kraan open is. Ik heb meer het idee dat deze werkzaamheden er mee te maken dat irdeto wordt uitgeschakeld voor bepaalde zenders. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Gerard 76 Geplaatst: 16 februari 2011 Geplaatst: 16 februari 2011 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: Littlesat mag ik corrigeren??? (nog) niets aan de hand... Inderdaad, wellicht staan alle transponders binnenkort weer FTA vanwege een reeds tikkend CD-tijdbommetje.. En zo blijven we speculeren. Dit topic gaat over werkzaamheden,niet over anti CS. Dus graag met z'n allen weer ontopic.
bobbycracker Geplaatst: 16 februari 2011 Geplaatst: 16 februari 2011 hallo hier de hele dag al beeld op alle canaldigitaal znders op de sab titan1 zonder kaart.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen