skippie1770 Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Hallo Ik heb Dream Elite 1.33d v3 sim 2.01 geinstalleerd in flash in een DM800 met een draaibaar systeem. Heb gisteravond BarryAllen 5.1.54 geinstalleerd met 2 images : OpenPli en OpenBlackhole. Ik krijg géén beeld op beide images geinstalleerd op een 4gb usb stick. Keer ik terug naar het flash image, geen probleem dan. Iemand enig idee waarom er geen beeld verschijnt op beide images? Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
skippie1770 Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Geplaatst: 15 februari 2011 Is er dan geen andere oplossing voor Multiboot ? Heb Meoboot geprobeerd maar die laat de dreambox crashen. Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
Gast MiLo Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Alle zogenaamde "multiboots" werken alleen maar als de images nagenoeg identiek zijn aan die in de flash. Dat maakt natuurlijk het hele concept al onzinnig. Dus gewoon je image in de flash zetten.
skippie1770 Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Geplaatst: 15 februari 2011 ahh spijtig, was een goeie manier om meerdere images te testen zonder de flash te verwijderen. Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Origineel bericht van: skippie1770 ahh spijtig, was een goeie manier om meerdere images te testen zonder de flash te verwijderen. Ik gebruik ook Barry Allen, maar dan op mijn 7025+. In flash de laatste originele image van Dream Multimedia en op CF o.a. Gemini 4.70, werkt perfect. Maar let op, niet alle images werken goed met multi-boot in het algemeen.
skippie1770 Geplaatst: 18 februari 2011 Auteur Geplaatst: 18 februari 2011 wat is dan volgens jullie de beste flash-image die zoveel als mogelijk errors uitsluit bij geinstalleerde images in multiboot Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 18 februari 2011 Geplaatst: 18 februari 2011 Origineel bericht van: skippie1770 wat is dan volgens jullie de beste flash-image die zoveel als mogelijk errors uitsluit bij geinstalleerde images in multiboot Ik heb de laatste originele van Dream Multimedia in flash, werkt uitstekend. Zo basic mogelijk dus.
Littlesat Geplaatst: 18 februari 2011 Geplaatst: 18 februari 2011 Met de laatste iCVS heb je momenteel een probleem dat in andere images opnames niet goed afspelen... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Boerenjong Geplaatst: 18 februari 2011 Geplaatst: 18 februari 2011 Hallo Allemaal, De meesten reageren serieus. Echter Lou die kletst uit zijn nek. Met een dom antwoord. Antwoord dan liever niet Vr gr
Gast MiLo Geplaatst: 18 februari 2011 Geplaatst: 18 februari 2011 Origineel bericht van: skippie1770 wat is dan volgens jullie de beste flash-image die zoveel als mogelijk errors uitsluit bij geinstalleerde images in multiboot Makkelijk: Hetzelfde image.
Boerenjong Geplaatst: 18 februari 2011 Geplaatst: 18 februari 2011 Alweer een dom antwoord. Zo geef je geen antwoorden op een vraag Jammer Vr gr
Catastrofus Geplaatst: 18 februari 2011 Geplaatst: 18 februari 2011 Geen dom antwoord want PLi-developers geven geen ondersteuning voor multiboot omgevingen. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 18 februari 2011 Geplaatst: 18 februari 2011 Origineel bericht van: Catastrofus Geen dom antwoord want PLi-developers geven geen ondersteuning voor multiboot omgevingen. Hier moet ik het mee eens zijn, multi-boot zónder fouten zal het allerbest gaan met dezelfde image in flash en op bv. een CF. Uiteraard snapt iedereen dat dat niet de wens van TS is, maar het blijft een correct en niet dom antwoord.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen