Pieterrr Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Is het mogelijk om via de dreambox internetradio te ontvangen waarbij alle informatie over het uitgezonden programma direct via het tv-scherm is af te lezen? Volgens mij moet dit toch mogelijk zijn. Ik ontvang alle radiostations wel direct vanaf de satellieten maar daarbij is de info niet te vergelijken met die via het inernet. Ik heb op de slaapkamer een Logitech internetradio waar een prachtig logo van het radiostation is te zien en daarbij de informatie van de uitgezonden muziek of actuele onerwerpen.
BushWhacker Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Ik gebruik de plugin NetCaster. Hiermee kun je zoeken in Shoutcast en ze als favoriet opslaan. Mooie plaatjes zitten er niet bij, maa de artiest en de titel van het afgespeelde nummer worden wel getoond. gr, BW DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013) DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)
Loui (K) Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Je kan ze ook zelf toevoegen door op je internet naar radio stations te zoeken die jij wil horen.en klik dan de Winampstream aan en sla die op.Hier een voorbeeld uitpakken en op je hdd of in je root zetten.en je kan ze met je mediaplayer selecteren.
deeejeee Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Ik gebruik Lastfm, deze geeft wel de voorkant van het album weer op het TV scherm. Ziet er best mooi uit, is alleen niet gratis te ontvangen. Deze service kost ongeveer 3 Euro per maand. DM8000 ruDREAM Infinity X
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen