Gast Mav Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Even een afbeelding geleend uit een ander topic. Dit is ook zo'n beetje mijn situatie. Ik kijk net over het dak van de buren heen. Nu wilde de monteur van CD de schoten niet op deze locatie plaatsen omdat hij aangaf dat er toch signaal verlies zou optreden doordat de schotel geen verticaal vrij zicht van 10m heeft. Dit signaalverlies zou van invloed kunnen zijn op de HD kanalen. Heeft hij gelijk of kan ik de schotel zonder problemen op deze locatie hangen?
Bigfoot Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Als het plaatje klopt dan kijk de schotel net over het dak heen en zou je geen signaalverlies hebben.
Gast Mav Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Ja klopt aardig, kijk volgens dishpointer net over het dak heen. Mijn tweede twijfel is in deze, hoe betrouwbaar is dishpointer ;-) Zie de satellieten af en toe nogal schommelen op de telefoon....
greevels Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Dat is een goede vraag ik heb die app zelf ook wel in gebruik, ik denk dat je op de 19,2 en de 23,5 aardig wegkomt misschien ook nog wel op de 28,2 weet niet of dat ook de bedoeling is ?
satencom Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Je kunt niet zomaar even een afbeelding uit een ander topic ver gelijken met jou situatie ,het lijkt er misschien wel op, maar het is altijd anders . Deze schotel heeft een geheel vrij uit zicht nodig, anders werkt hij niet goed. Om er zeker van te zijn of het lukt, bekijk de afbeelding maar eens. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Als jij denkt dat het kan, dan is dat waarschijnlijk ook wel zo. Gewoon proberen zou ik zeggen, zoveel werk is het nou ook weer niet om even een schoteltje op te hangen en uit te richten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen