Gast Geplaatst: 15 augustus 2002 Geplaatst: 15 augustus 2002 Ik weet dat dit al eerder is behandelt maar de software die ik er voor nodig heb die kan ik niet meer vinden De links die eerder zijn gepost die doen het niet meer. Als ik het goed begrijp zijn zowel de telefoon als de kaart gelockt. Als ik de kaart namelijk in een ander toestel stop en het beltegoed wil opwaarderen kan dat ook alleen maar met je giro nr. Kan iemand mij helpen aan een goede uitleg en het programma om deze telefoon te unlocken. Tevens welke kabel is hier voor nodig Ik heb een data kabel waar je wel je telefoonboek logo's en beltonen meer kan veranderen, ik weet niet of dat dan ook de goede kabel is om te unlocken.
Gast Geplaatst: 15 augustus 2002 Geplaatst: 15 augustus 2002 Haal hem HIER MAAR En die datakabel is goed
Gast Geplaatst: 18 augustus 2002 Geplaatst: 18 augustus 2002 Gaat dan ook het lock van de sim kaart eraf Ik kan nu alleen via de girofoon opwaderen
Gast Geplaatst: 18 augustus 2002 Geplaatst: 18 augustus 2002 nee alleen van de telefoon maar waarom zou je de telefoon willen unlocken als je de bijbehoorende prepaid kaart wilt gebruiken ????dit bied geen extra's dus als je van je opwaarderen via de giro afwilt moet je dus een andere prepaid kaart kopen maar dan moet je telefoon wel unlocked wezen
Gast Geplaatst: 18 augustus 2002 Geplaatst: 18 augustus 2002 Ik heb dit toestel van iemand overgenomen met kaart Het nummer is nog niet bij veel mensen bekend vandaar dat ik deze zelf wil gaan gebruiken Ik heb een beltegoed kaart erbij gekocht in de winkel om mijn beltegoed op te waarderen maar dat gaat niet. Er moet toch een manier zijn om dit te omzeilen
Gast Geplaatst: 18 augustus 2002 Geplaatst: 18 augustus 2002 vergeet dat maar je nummer staat bij telfort in de computer zodra jij 888 belt wordt je gescheiden van de reguliere telfort gebruikers dit staat dus niet op je kaart maar tussen twee haakjes in ede op veldhuizen zitten ook een paar gasten die zich met gsm bezig houden je zou daar eens kunnen gaan kijken maar ik weet voor de volle 100% zeker dat je exact het zelfde antwoordt zult krijgen
Gast Geplaatst: 22 augustus 2002 Geplaatst: 22 augustus 2002 Een telefoontje naar O2 en je krijgt een brief met de unlockcode voor je Siemens toestel.Dit zijn ze verplicht als deze 1 jaar oud is en dat is,gezien die actie van juli/aug 2001 was. Aan het opvragen van de unlockcode zijn geen kosten verbonden. Succes
Bocky Wocky Geplaatst: 22 augustus 2002 Geplaatst: 22 augustus 2002 Mocht dat niet lukken, dan wil ik het wel voor je doen. Prepaid kaartje halen en klaar. There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Gast Geplaatst: 22 augustus 2002 Geplaatst: 22 augustus 2002 @ Henk en bocky wocky Zijn toestel is simlock vrij dat geeft hij hier boven duidelijk aan het gaat omt het kaartje ik zou zeggen begin eens van boven naar beneden te lezen en geef dan eens een passend antwoord
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen