dutchandrew Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Rayhtec heeft weer een nieuwe versie uitgebracht.
Johan45 Geplaatst: 16 februari 2011 Geplaatst: 16 februari 2011 Heeft iemand de 312E 6072 firmware al getest.? Vult u rustig aan !!!
dutchandrew Geplaatst: 17 februari 2011 Auteur Geplaatst: 17 februari 2011 De 6071 versie is nu ook beschikbaar gesteld.
dutchandrew Geplaatst: 20 februari 2011 Auteur Geplaatst: 20 februari 2011 Ik had vanmiddag een vreemd probleem. Geen beeld meer op rtl4 , wel geluid, PID stond juist. Heb het kanaal verwijderd en opnieuw ingelezen. Toen had ik wel beeld en geluid. Op o.a. rtl 5 stond toen de PID niet meer juist. De fastscan heb ik nog niet geprobeerd.
hendrik jan Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Ik heb m er opgezet op twee recievers, geen problemen tot nu toe en het werkt prima. Henk
gps Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Speelt hier inmiddels 2 weken vlekkeloos met Seca3 kaart en emu op diverse satellieten. Met deze versie nog geen pid verlies gehad. Met de vorige wel. Dank voor inzet.
dutchandrew Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Geplaatst: 25 februari 2011 Ik heb geprobeerd om ondertiteling via dvb te krijgen op tv5monde europe (en fbs). Met (ik meen versie 11g) heb ik dat weleens voor elkaar gekregen. Ik kan nu alleen maar kiezen Frans of Geen. Ligt dat nu aan de firmware of zend men dat in een andere norm oid uit. Op de kabel had het programma wel nl ondertiteling. Ze zenden sinds januari geen ondertitels via teletekst meer uit.
Zilverster Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 @RayhTec, Citaat: Let's make things better.... Ik heb hem een keer aangepast naar Let's make better things ..............., gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
bundy6073 Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 waar zou ik deze kunnen downloaden?? Gr Bundy Dreambox 7020 Dreambox 800 HD Phillips dsx 6073/03
Johan45 Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Op diverse Italiaanse sites. Gewoon RayhTec v3 in de google automaat gooien en je komt hem wel ergens tegen. Ik wacht op de opvolger van de V312E Vult u rustig aan !!!
hendrik jan Geplaatst: 28 februari 2011 Geplaatst: 28 februari 2011 Doet het prima alleen kwam ik er net achter dat de EPG het niet meer doet. Wel het scherm, maar de data erin is er niet. Mogelijk moet ik even iets aanpassen?? Weten jullie het? Henk
RayhTec Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Ik ga er van uit dat het probleem bij Canal Digitaal ligt. De MediaHighWay EPG van CanalSat en Cyfra doet het nog gewoon. De DVB-EPG op CanalDigitaal is wel op te roepen. Groeten,
Hellum Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 EPG werkt de laatste tijd ook niet in originele firmware. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen