michaelangelo Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Mijn dm 500 reageert niet meer op m'n ab, terwijl mijn ab wel op een andere dm werkt. Heeft iemand hier ook last van gehad. Ik zou graag willen kijken of er wat aan de binnenkant los zit. Kan iemand mij wat wijzer maken? [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
michaelangelo Geplaatst: 16 februari 2011 Auteur Geplaatst: 16 februari 2011 Nee een andere ab werkt ook niet meer. Wat zou het kunnen zijn? [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
Frans B Geplaatst: 16 februari 2011 Geplaatst: 16 februari 2011 ALs je een andere DM500S ter beschikking hebt, kan je eenvoudig het frontpanel omwisselen, daar zit de sensor in. System Administrator (niet van deze site)
Gast 1664 Geplaatst: 16 februari 2011 Geplaatst: 16 februari 2011 Heeft er niet een grapjas gewoon het verkeerde kanaal geselecteerd voor de afstandbediening? Dan doet ie ook niks meer.
Loui (K) Geplaatst: 16 februari 2011 Geplaatst: 16 februari 2011 Even de AB resetten door de batterij eruit halen is dat geen optie?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 16 februari 2011 Geplaatst: 16 februari 2011 Origineel bericht van: michaelangelo Nee een andere ab werkt ook niet meer. Wat zou het kunnen zijn? Ik gok dat de IR sensor stuk is.
Gast 1664 Geplaatst: 16 februari 2011 Geplaatst: 16 februari 2011 Nee, dat kanaal kies je in de setup van je dreambox, niet in je ab. Hoe en waar is afhankelijk van je image. De normale instelling is "all", maar je kunt wel iets van 8 kanalen kiezen. Alleen het juiste kanaal waar de ab op staat werkt, of all. Af-dreambox is het kanaal 1, af-china kanaal 50 dacht ik. Ik heb ook een keer zitten stoeien via de web-interface met een notebook voor de TV om het spul weer aan de praat te krijgen.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 16 februari 2011 Geplaatst: 16 februari 2011 Er staat toevallig een 'slopertje' gratis af te halen aangeboden. Misschien kun je die scoren en het frontpanel wisselen...
michaelangelo Geplaatst: 19 februari 2011 Auteur Geplaatst: 19 februari 2011 Het lag toch aan de sensor. Deze vervangen en het werkt weer. [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Mooizo, soms is het zooo simpel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen