Gast Geplaatst: 19 oktober 2000 Geplaatst: 19 oktober 2000 Heren,<BR>Het is de laatste tijd wel heel erg stil hier! Was het een sprookje? Was er afgelopen weekend iets te zien in U**n?<BR>@Lunatic: je laat je toch niet kennen na al je uitspraken!<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 20 oktober 2000 Geplaatst: 20 oktober 2000 Als het goed is zie ik het binnenkort.<BR>Mij is verteld dat het ECHT werkt.<BR>Ik zie jullie al denken maar goed.<BR>Ik probeer een camera mee te nemen en neem er foto's/film van als het mag van de maker(s) ervan.<BR>Ik hou jullie op de hoogte als er niet iets eerder online wordt gezet<P>------------------<BR>
Unetwork Geplaatst: 22 oktober 2000 Geplaatst: 22 oktober 2000 Zou het dan ook eens mogelijk zijn om een technisch schema voor downloaden op dit forum te zetten zodat bekeken kan worden hoe dit moet gebeuren?<BR><P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 30 oktober 2000 Geplaatst: 30 oktober 2000 Is deze topic dood of gesloten??<BR>pagina 3 geeft niets meer weer!<BR>Heel wat geinteresseerden voelen zich in de steek gelaten, denk ik! <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 oktober 2000 Geplaatst: 30 oktober 2000 nou ik denk het ook hoor<P>Het is toch alweer 10 dagen geleden dat Buiter bewijsmateriaal zou verzamelen (als hij het mocht van de makers)<P>Als er nu eens een datum wordt afgesproken wanneer er iemand van ons eens gaat kijken naar zo'n werkende nokia 9500 met seca, dan kunnen wij er ons op verheugen!!!<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 oktober 2000 Geplaatst: 30 oktober 2000 Jah klopt ik heb nog niets verder vernomen<BR>Ik wil het zelf ook in levende lijve zien dus heb geduld.<P>------------------<BR>
Unetwork Geplaatst: 31 oktober 2000 Geplaatst: 31 oktober 2000 Ja vol verwachting klopt mijn hart en dit gaarne voor 5 december<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 18 november 2000 Geplaatst: 18 november 2000 Ik haat die stilte over zo'n interessant onderwerp, waarmee velen geholpen zouden zijn. Is dit topic nou echt dood?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 18 november 2000 Geplaatst: 18 november 2000 Sinterklaas bestaat echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<BR>of zou die baard...................................................................<P><BR>Nowtv<BR> <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 18 november 2000 Geplaatst: 18 november 2000 Het is maar waar je in geloofd.De bekende stilte voor de storm hebben we gehad,geen storm, en nu sinterklaas, wat is het volgende?[Misschien toch het lang verwachte cadeau???] Er is een clublied met de volgende tekst. géén Woorden maar Daden.<P>------------------<BR>Met Vr. Gr. PietBem<P>=What's in a Name? =
Gast Geplaatst: 18 november 2000 Geplaatst: 18 november 2000 Jongens jongens en meisjes<P>Gewoon nog even de moed er inhouden.<BR>Nog even blijven reken dat verhaal en dan is het weer 1 april.<BR>En dan klopt alles weer, toch heren technici<BR>Ons maar laten geloven dat Irdeto Seca kan worden.<BR>We komen niet allemaal uit een ei.<P>Franse Piet<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 18 november 2000 Geplaatst: 18 november 2000 Zoals al eerder gezegd Franse Piet. Diverse mensen hebben het werkend gezien zowel in Nederland en Duitsland. Echter door een hoop mensen is al gezegd dat het een vrij arbeidsintensief werkje is. <P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten