kristofpoppe Geplaatst: 16 februari 2011 Geplaatst: 16 februari 2011 Is er ergens een roadmap, streefdatum wanneer OpenPLI 2.0 voor VuDUO uit beta zou gaan en een definitieve release worden ? Ik lees veel positiefs over de kwaliteit en stabiliteit, dus vraag ik me af of er nog veel werk voor de boeg is.
Littlesat Geplaatst: 16 februari 2011 Geplaatst: 16 februari 2011 Een image is eigenlijk nooit af... dit even terzijde... Op zijn minst zal o.a. het bootprobleem van de DM8K opgelost moeten zijn... en nog een paar dingetjes voordat er iets 'stabiels' naar buiten kan worden gebracht. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 16 februari 2011 Geplaatst: 16 februari 2011 Ik persoonlijk zou niet wachten tot er een final/stable release is. De beta's van OpenPLi zijn over het algemeen minstens zo stabiel, dan wel stabieler als menig ander uitgebrachte final/stable/whatever release van andere imagebakkers. Laat je niet afschrikken door de term beta, de images zijn gewoon goed!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen