signus Geplaatst: 16 februari 2011 Geplaatst: 16 februari 2011 MU3 streams kan ik op mijn Apple TV bekijken (perfect om TV te kunnen kijken in een andere kamer dan waar je dreambox staat). Alle FTA zenders zijn te bekijken, echter zodra ik een gecodeerd kanaal kies (welke om mijn dreambox gewoon zijn te zien), heb ik alleen geluid en geen beeld. Heeft iemand ervaring /tip om dit te verhelpen? Grtz, Signus
gattaccio Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 heb hier geen problemen mee. heeft je dreambox enigma 1 of 2?
signus Geplaatst: 17 februari 2011 Auteur Geplaatst: 17 februari 2011 Heb inmiddels beeld... Alleen HD content geeft heeel veeeeel freezes. Alle SD kanalen gaan perfect! Grtz, Signus
Huubrt Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 Heb DB enigma 1 en 2. AppleTV 2 (zwart). Gehacked met GreenPoisOn RC6. Met XBMC kan ik opgenomen films (.TS) weergeven. Maar heb nog niet gevonden hoe ik kan rechtstreeks streamen. Met XBMC, radio en ListenliveEU plugin, laadt de aTV de kanalen niet. Graag uitleg als streamen echt werkt. Ik kan wel via iTunes naar de aTV het (radio) geluid sturen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen