Ga naar inhoud


[Strong 8000] STRONG 8000 V9B Irdeto


Gast

Aanbevolen berichten


Hoi daar,

Voor wat je vraag betreft ,is het inderdaad niet mogelijk om Irdeto op goldkaart op de strong te gebruiken.

Ik vraag mij echter wel af waarom je dit zou doen ,als je een gepachte strong met v9 update hebt.?

Groetjes van ***ongewenste_url***.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik heb v9f+pvv in een relatief oude 8000h orgineel met v15 later ge-update met v20.3 versie, weer later met ned3da3pvv waarbij k***** kanalen werkten. Nu echter geen ppv meer en hij herkent ook geen funkaart, laat staan dat beta of viaccess herkent wordt. Wie kan mij verder helpen, want ik heb reeds vele files geprobeert speciaal voor de omgebouwde philips alswel hutzefruts als boris. Ik wil graag het nieuwe besturingssysteem houden omdat het erg goed verzorgd is.

 

Groeten

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat hier wat mensen mee geholpen zijn:

 

 

Ik heb nog even gestoeid met de V9F versies (origineel en met Merlin ppvfix).

Het volgende komt hier uit:

 

Bij een heleboel mensen zal de oude PPVDA3NED3 patch (van H2Deetoo meen ik) nog in het flash geheugen van de strong staan. Deze patch was een aanpassing van de HDL en dit geheugenbereik wordt niet overschreven door de recentere firmware versies. Enige manier om dit er uit te krijgen is door de originele DA3NED3.BIN (software versie 20) te laden (waarna je natuurlijk weer de mooie nieuwe firmware versies kan laden!)

 

Nu lijkt de oude HDL-patch niet goed samen te werken met de MHW PPV oplossingen zoals deze momenteel gebruikt worden in de diverse ontvangers (Philips, Pioneer, etc.)

 

Na wat testen kwam ik tot de volgende conclusies:

 

V9F (spacerunner) zonder PPVDA3NED3 patch: PPV OK maar geen playboy (K10) na 20.00 uur. Verder stabiele ppv zonder heen-en-weer te hoeven zappen.

 

V9F (spacerunner) met PPVDA3NED3 patch : geen PPV

 

V9Fppvfix by Merlin zonder PPVDA3NED3 patch : geen PPV

 

V9Fppvfix by Merlin met PPVDA3NED3 patch : PPV OK maar regelmatig moet heen en weer gezapt worden om beeld te krijgen op ppv kanalen.

 

 

Succes ermee,

 

postitje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, het verhaal klopt ppvda3ned3 en v9fppvfix werkt, maar niet consequent. Vaak moet je heen en weer zappen.

Maar waar haal ik de v9f spacerunner vandaan?

Bedankt voor het uitzoeken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel belangrijk bij een dergelijke test is dat je ook verschillende files gebruikt.

In het begin toen we met deze ppv bug aan het stoeien waren bleek dat sommige files wel goed werkten en andere files simpelweg niet of slecht.

 

Als voorbeeld er werkten geen Duck files op mijn strong (v7 patch toen)

dat was nog voordat de ppv bug was aangepast.

Ook de FUN kaarten werkten niet met deze versie (v7) terwijl op een andere reciever dit nu juist wel werkte.. ???

De secasatkoos files werkten echter wel 100% goed zonder dat iritante moeten zappen om beeld te krijgen.

 

Pas na het aanpassen van de ppvlance.ci (in Basic) api (deze kwam uit de pioneer) was het probleem opgelost en werkten alle files weer als vanouds.

Dat verschil in die files zat in de ppv credit's in de Pic file (correct me if ia'm wrong ).

 

Nu blijkt de laatste tijd dat c+ een update heeft verzonden waarbij ik vermoed dat de ppvlance.ci opnieuw wordt overschreven.

ik denk dat je momenteel het beste je reciever kunt patchen met eerst de originele v20 software en daarna direct de v9b ( de v9f&ppv ) vind ik niet zo stabiel werken.

grts Merlin

Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...