Apple740 Geplaatst: 18 februari 2011 Auteur Geplaatst: 18 februari 2011 Origineel bericht van: the_knarf Ook dan loopt het niet synchroon, test dat maar eens met dezelfde zender in P.I.P. Geluid kun je dan synchroniseren onder de gele knop.
Apple740 Geplaatst: 19 februari 2011 Auteur Geplaatst: 19 februari 2011 In usr/lib/enigma2/python/Screens staan de files PiPsetup.pyo en PictureInPyture.pyo. Hoogstwaarschijnlijk kan hier de maximum size van het PiP scherm aangepast worden. Ik heb de files eens geopend in een txt editor maar er staat te veel onleesbare code in. Heb ook nog even Python geinstalleerd op mijn Windows pc maar ook deze leest de 2 pyo files niet goed in. Hoe kun je pyo files lezen/editten onder Windows of is een Linux PC noodzakelijk?
Gast Duolist Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Als je PLi gebruikt, kan je gewoon de .py's binnenhalen. Die zijn lees en editbaar. Na een herstart compiled E2 die weer tot .pyo's.
Apple740 Geplaatst: 19 februari 2011 Auteur Geplaatst: 19 februari 2011 Waar kan ik de .py's vinden? Ik kom met Google niet verder dan de reichholf website waarop alleen een soort referentie lijkt te staan. http://dream.reichholf.net/pydoc/html/d2/dcf/PiPSetup_8py.html
Apple740 Geplaatst: 19 februari 2011 Auteur Geplaatst: 19 februari 2011 .py reeds gevonden door Enigma2 te downloaden van enigma2.sifteam.eu
Apple740 Geplaatst: 19 februari 2011 Auteur Geplaatst: 19 februari 2011 Ik heb een kleine aanpassing gedaan aan de code en nu kun je het PiP scherm 100% full screen krijgen. Hiermee kun je dus kijken naar bijvoorbeeld BBC-HD met het geluid van Nederland1. Voor de liefhebbers heb ik de gewijzigde PiPSetup.py file bijgevoegd. Zip uitpakken en plaatsen in usr/lib/enigma2/python/Screens. PiPSetup.zip
Gerard 76 Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Erg handig bij voetbalwedstrijden. Radio 1 in dezelfde lijst zetten als de TV kanalen en je hebt NL commentaar bij de wedstrijd op de ARD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen