Ga naar inhoud

Rood vierkantje op scherm

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<P>Ik heb een Philips decoder.<BR>ik heb een mastera en gebruik chipcat en picbined.<BR>Ik krijg sinds twee dagen een rood vierkant op mijn tv heb toen een andere file op de kaart gezet werkte niet toen heb ik handmatig de keys aangepast maar blijf dit vierkantje houden.<BR>Weet iemand van jullie wat dit is en hoe het op te lossen is??<P>scanny

Geplaatst:

Rood vierkantje heeft niet met je kaart te maken , maar met signaal!<BR>Of je schotel is iets verdraaid of je moet in de aansluitingen zoeken.<BR>Doe maar eens: menu- 7- signaalsterkte!<BR>moet groen 3 tot 3,5 zijn <BR>Succes

Geplaatst:

Ja ik ben er al achter was storm dus iets verdraaid stom dat ik daar niet aan eerder naar gekeken heb.<P>deze topic kan geclosed worden\

Geplaatst:

Ik zie dat jij een Philips decoder hebt en zelf je kaart programmeerd. Welke programmer en kaart heb je en wat zijn de mogelijkheden. confused.gif" border="0

Geplaatst:

Kees22,<P>je zou eens kunnen gaan lezen hier op het board bij ondere andere het philipsforum of hier verder in het beginnersforum.<P>Het is natuurlijk wel erg gemakkelijk om te roepen jan,piet kees of klaas wat heb ik nodig.<P>Lees ze.

Geplaatst:

3 tot 3½ ??????<BR>Had een half jaar geleden nog een ontvangst van 4 tot 4½ op m'n 7071.<BR>Maar dit is off topic, en deze kan wat mij betreft ook gesloten worden wink.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.