Gast Smeenk Geplaatst: 18 februari 2011 Geplaatst: 18 februari 2011 Sinds vorig jaar kon ik op mijn ontvanger (Topfield TF 5000 CI)Ned-1 niet meer ontvangen. Inmiddels heb ik een update van sept. 2007 laten uitvoeren en nu ontvang ik Ned-1-2-3 niet meer? De commerciële en overige zenders is geen probleem. Ik zie wel de informatie van de betreffende zender in beeld maar hij geeft steeds aan dat de zender is gecodeerd, terwijl dit vrije zenders zijn? Wie kan mij verder helpen?
Sigma Geplaatst: 18 februari 2011 Geplaatst: 18 februari 2011 Wat voor module gebruik je? en je moet dus een seca kaart hebben Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
satencom Geplaatst: 18 februari 2011 Geplaatst: 18 februari 2011 De zenders die niet werken allemaal verwijderen, en dan weer op nieuw de zenders laten zoeken . Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Horsterhoek Geplaatst: 4 juli 2011 Geplaatst: 4 juli 2011 Het bleek aan mijn CI/CAM module te liggen. Wat precies weet ik niet, ik heb hem laten herstellen bij een bedrijf met kennis van zaken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen