Ga naar inhoud


Verhuist RTL8 binnenkort naar ASTRA3 (23,5) ?


Jürgen

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: quattro
Origineel bericht van: 1664
Stelling: Volgend jaar zijn er geen Canaldigitaal uitzendingen meer op Astra1
Zetten we er een kratje op? :D


Ehh, jawel hoor. Die ruimte zijn nu natuurlijk aan het vrij maken voor NED1 3D, NED2 3D, RTL 3D, etc. cool

laughlaugh
En met gratis brillen zeker... laugh

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 108
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het zal vooralsnog niet mogelijk zijn om RTL8 HD te ontvangen via de satelliet. Uiteraard zullen wij u direct inlichten indien RTL8 HD aan het zenderaanbod wordt toegevoerd.

 

Met vriendelijke groet,

 

WebCare CanalDigitaal

Dus zit er eerst niet in.

Groeten Vlaamse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Haha,prima,maar geen bier want dat moet ik niet.
Eind 2012 is de astra1 nog steeds in gebruik door CDS.

Net een bericht gelezen op een ander forum waar gemeld wordt door iemand met alleen een settopbox pakket dat hij deze week gebeld is door Canaldigitaal met een aanbod voor een HD decoder en duo lnb voor 89 euro en zonder abonnementsaanpassing.

Ik krijg al dorst :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast georgiosolos

Dit draadje past precies in het draadje wat er is iz de HD decoder aktie die CD nu heeft. Op termijn gaan de CD betaalde SD zenders allen op Mpeg4 over lijkt mij dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al dat gespeculeer over wel/geen HD..

 

a) Eerst maar eens zorgen dat de VOLLEDIGE UITZENDINGEN in NATIVE HD uitgezonden worden, ipv Dr. Phil en Oprah met wat ouwe meuk dat soms lijkt alsof het van een ouwe 10x doorgekopieerde VHS/Betamax band af komt. RTL8 imo is een 'wat hebben we al 100x uitgezonden, kijkt geen hond naar, moeders de vrouw die alles van rtl4/5 en 7 gemist heeft, etc'

 

B) NL-3D.. ja.. in hun dromen als ze na 24/7 HD-content eindelijk besluiten wat extra's te gaan doen. MAW, ik denk 't niet. Zeker niet zolang er geen NL-content voor is.

 

Conclusie:

 

Zal wel RTL8-HD worden met minimaal HD-content. Zoals RTL4/5/7/Veronica/SBS6/Net5--HDkanalen nu ook zijn. 2-5% HD, de rest SD in HD formaat uitzenden.

 

Over bandbreedte 'vervuiling' gesproken... bah.

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Canaldigitaal
Volgens onze gegevens staat er ook nog een leuke aanbieding voor u open. U kunt deze eenvoudig 'online' activeren via onderstaande link. Wanneer u akkoord gaat met de verlenging van uw contract met 24 maanden kunt u een HD-ontvanger voor 75 euro thuisgestuurd krijgen. Een gratis dubbele ontvangstkop (DUO LNB) behoort ook tot de mogelijkheden.

Ook kunt u een jaarabonnement op het HDTV-pakket laten activeren waarvan de eerste 6 maanden gratis op proef. Voor het einde van de 5e maand kunt u het HDTV-pakket weer opzeggen als u hier geen gebruik meer van wilt maken.

http://www.canaldigitaal.nl/najaar/



Deze aanbieding kreeg mijn vader... nav een mail die ik had gestuurd

ff voor de duidelijkheid..ze hebben het settopbox pakket

Gr Johannes

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MACKerMD
Al dat gespeculeer over wel/geen HD..
Zal wel RTL8-HD worden met minimaal HD-content. Zoals RTL4/5/7/Veronica/SBS6/Net5--HDkanalen nu ook zijn. 2-5% HD, de rest SD in HD formaat uitzenden.

Over bandbreedte 'vervuiling' gesproken... bah.


Is iedergeval al duidelijk dat jij dus geen hd kijkt, aangezien er behoorlijk wat meer dan 5% native hd is op die genoemde zender en word er alleen maar meer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet trouwens zeggen dat de beeldkwaliteit van de nederlandse SD kanalen de laatste jaren een stuk beter is geworden, zal waarschijnlijk komen door upgrading van de apparatuur en uitzendstraten naar HD.

 

Groet Gerhard

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: Penthe
Pas als er meer dan 80% HD wordt uitgezonden stap ik over, tot die tijd kijk ik heerlijk verder naar SD en heb ik ook nog geen plat beeldscherm smile

Ik hoop voor je, dat je lang genoeg mag leven, om dat mee te maken.

Er zal altijd content uitgezonden worden uit het verleden, en dat is indertijd in sd en soms zelfs nog in zwart-wit opgenomen.
Er komen wel steeds meer programma's in native HD, en dat is steeds meer genieten.

Ieder moet voor zichzelf uitmaken, of hij of zij daarvan wil genieten of niet.

Maar SD uitzendingen zien er op een HD toestel ook beter al uit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wapper
Origineel bericht van: MACKerMD
Al dat gespeculeer over wel/geen HD..
Zal wel RTL8-HD worden met minimaal HD-content. Zoals RTL4/5/7/Veronica/SBS6/Net5--HDkanalen nu ook zijn. 2-5% HD, de rest SD in HD formaat uitzenden.

Over bandbreedte 'vervuiling' gesproken... bah.


Is iedergeval al duidelijk dat jij dus geen hd kijkt, aangezien er behoorlijk wat meer dan 5% native hd is op die genoemde zender en word er alleen maar meer.


Dat zijn allemaal ouwe series. Wordt je niet vrolijker van.
Gedoe met glasvezelkabeltje van Hilversum naar Luxemburg weerhoudt RTL er ook van Nederlandse Live HD uitzendingen te doen. Vanaf Luxemburg prima.

Enne.. ik kijk WEL HD, anders zou ik het HD pakketje niet hebben. Maar niet voor de RTL/SBS-zooi, eerder voor HistoryHD, DiscoveryShowcaseHD, NGC HD en soms MTV HD, maar deze laatste is ook niet denderend in full-hd content. Concludeer eerder over jezelf en je kijkvermogen naar de programma's die er in NativeHD worden uitgezonden. De 'imported' series ken ik veelal al, omdat wat op de 'hogere rtls' worden uitgezonden vaak al 1,5 tot 3 jaar oud is.

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MACKerMD
Dat zijn allemaal ouwe series. Wordt je niet vrolijker van.

Uit deze opmerking blijkt alweer dat je iets roept zonder waarschijnlijk naar RTL8 te hebben gekeken.
Op circa 3 avonden per week worden op RTL8 films uitgezonden die in elk geval een inhoudelijk ander karakter hebben dan de pif-paf-knal films of de geweldige soaps op de andere CD zenders.

Zo komt er b.v. vanavond de film 'Georgia Rules' over een rebelse tiener en haar alcoholistische moeder.
Niet bepaald een kaskraker of A-film maar wel een film met enige inhoud wat je van de meeste films, soaps en spelletjes op de andere RTL`s niet kunt zeggen.
... maar ja, smaken verschillen nu eenmaal.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...