Gast Henri Aalten Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Ik ben op zoek, naar een free programma, om eigen Blu-Ray dvd te rippen, naar ISO voor gebruik om een Mediaspeler Windows 7 64 bit
JBnl Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 http://makemkv.com/ MKV wordt ook door veel mediaspelers ondersteunt. Laat ook even weten of dit goed werkt. groeten,JBnl
Gast Henri Aalten Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Deze werkt ook niet geheel goed, als hierboven. Ik zelf had met licentie de DVD Fab 8068 Daar werkte de MKV niet. is er ergens een instelling ?
Big fellow Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Origineel bericht van: Henri Aalten Deze werkt ook niet geheel goed, als hierboven. Ik zelf had met licentie de DVD Fab 8068 Daar werkte de MKV niet. is er ergens een instelling ? Als je een licentie hebt van DVDFab dan kan je de makers contacteren en je vraag voorleggen. Misschien dat er al een update uit is die dit mogelijke probleem verhelpt. PS Waarom maak je zo vaak delen van je tekst vet? Dat maakt het lezen er niet prettiger op... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Gast Henri Aalten Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Ik zal ze dan eens benaderen, kijken wat het oplevert. de vette tekst leek mij iets te verduidelijken maar als dit anders wordt gezien, zal ik dat niet meer toepassen.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Ik heb ze benaderd, ben benieuwd wanneer er een antwoord komt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen