Gast IMBean Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Ik heb vandaag twee DVB-S2 tuners binnengekregen en die gemonteerd in mijn DM8000. Alleen, als ik daarna de DM8000 opstart en naar de tuner setup ga, wordt nog steeds aangegeven dat slot C en D <empty> zijn. Moet ik misschien drivers installeren? Moet ik ergens in de image 'vertellen' dat er twee extra tuners in zitten? Ik had verwacht dat het plug en play was. Ik heb op het forum nagezocht maar kon niets vinden hierover. Iemand een idee?
Beheerder Michel Geplaatst: 19 februari 2011 Beheerder Geplaatst: 19 februari 2011 Je zult een nieuwere image moeten installeren. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
EBOR Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Newnigma herkende ze bij mij direct. DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
Gast IMBean Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Okay bedankt. Ik gebruik open image. Ik zal opnieuw installeren en kijken wat er dan gebeurt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen