Sigma Geplaatst: 20 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2011 Hoi ik was al heel lang van online updaten afgestapt ook bij de andere image heb alles wat ik gebruik op mijn Dream aan plugins in een backup staan dus altijd opnieuw een flash er in is bijna net zo snel. Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sigma Geplaatst: 20 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2011 lees het eerste bericht eens daar staat wat er opgelost is Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Neo Geplaatst: 20 februari 2011 Delen Geplaatst: 20 februari 2011 Een kennis hielp me met een nullmodem kabeltje en ik heb daarmee de secondstage.nfi geflashed. Hij doet het weer. Dit was de laatste keer dat ik online update heb gedaan. Ik moest ook een oude pc uit de zolder gaan zoeken want ik merkte dat mijn nieuwe pc's/notebook geen seriele poort meer hebben. @satspoc: Heb 3.1.5 al een uur draaien en zie in mijn geval nog weinig merkbaar verschil. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sigma Geplaatst: 20 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2011 Mooi dat het is opgelost. je hebt inderdaad een probleem als je geen seriele poort meer hebt maar zoals ik al zei ik doe geen online update meer. Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laverda Geplaatst: 20 februari 2011 Delen Geplaatst: 20 februari 2011 Origineel bericht van: Sigma Mooi dat het is opgelost. je hebt inderdaad een probleem als je geen seriele poort meer hebt maar zoals ik al zei ik doe geen online update meer. voor ongeveer 10 a 12 euro kun je een usb naar serieel adapter kopen. werkt xp win7 x64 en dus op elke laptop / pc Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jubke Geplaatst: 21 februari 2011 Delen Geplaatst: 21 februari 2011 hier ook een probleem wat betreft afspelen opgenomen bestanden,bij afspelen steeds stilstaand beeld terwijl het geluid wel doorloopt,daar word mijn vrouw niet blij van..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sigma Geplaatst: 21 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2011 Heb hier nergens last van ook niet als ik een film kijk via de hdd mount van mijn pc hoe heb je de update gedaan online???? Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jubke Geplaatst: 21 februari 2011 Delen Geplaatst: 21 februari 2011 Eerst online later opnieuw geflasht via web browser, Ik vind verder het beeld duidelijk verbeterd, maar dat afspelen gaat niet goed,ik heb ook de HDD voor de zekerheid geformateerd maar het probleem blijft. Kan ik terug naar 3.1.2?? Ik gebruik de dm8k Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sigma Geplaatst: 21 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2011 Ja je kunt altijd terug naar een oudere image maar ik denk toch dat het niet aan de image ligt hier draaid hij als een zonnetje Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 21 februari 2011 Delen Geplaatst: 21 februari 2011 Origineel bericht van: Laverda voor ongeveer 10 a 12 euro kun je een usb naar serieel adapter kopen. werkt xp win7 x64 en dus op elke laptop / pc Dan ben je al heel duur uit, tussen de € 1,50 en € 2,00 te kust en te keur op een internationale veilingsite. O ja, dat is het bedrag incl. verzenden! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jubke Geplaatst: 21 februari 2011 Delen Geplaatst: 21 februari 2011 Sigma, Ik heb opnieuw de 3.1.2 erop gezet en hij speelt de opname prima af. Dus ik wacht even met de 3.1.5 tot dit opgelost is. Groet Jubke Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mojo-jojo Geplaatst: 21 februari 2011 Delen Geplaatst: 21 februari 2011 eindelijk dts das helemaal super Dreambox 800 PVR Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart **Groetjes mojo-jojo** Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dream-on Geplaatst: 21 februari 2011 Delen Geplaatst: 21 februari 2011 ik heb het gedaan met online update. morgen ga ik hem eens helemaal opnieuw flashen, heb ik dan nog altijd die geluid problemen dan ga ik fijn terug naar de oude.... Vu duo2 met pli Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Neo Geplaatst: 27 februari 2011 Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Werkt de Rytec/Milo epg-importer bij iemand onder Newnigma2 3.1.5? Bij mij stelt ie (zowel handmatig als automatisch) steeds '0 events' gevonden te hebben. Ik snap niet waarom de combinatie van Newnigma2 en deze plugin steeds problemen geeft! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Atrax Geplaatst: 27 februari 2011 Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Ik heb deze vandaag via de webinterface erop gezet. Werkt tot nu toe heel goed. Ik heb geen problemen met eerdere opnames. Deze lopen prima. Ik kom van de open-PLI versie (v1) Pli v2.0 heb ik er vd-week ook op gehad maar kreeg daar een DVB-T stick niet aan de praat. Nu Newnigma eens bekijken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen