peterksr Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 hallo, ik heb een mini laptop asus eee Pc met daarop twee partities. op c staat windows starter en op d een soort systeem backup. nu heb ik bij windows als ik opstart steeds een blauw scherm en sluit de computer af en start weer op en blauw scherm en sluit weer af enz. enz. nu zou ik willen weten of ik de c partitie zou kunnen formateren en dan van d het systeem backup zou kunnen instaleren zodat ik weer win 7 op de c partitie krijg maar kan dit ? en zo ja hoe zou ik dit moeten doen ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
Poetsdoekje Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Op zich is het helemaal niet nodig om je C:\ partitie te formateren, gewoon de systeem backup van D:\ opstarten, dan worden de fabrieksinstellingen weer herplaatst, met mijn Dell kan ik gewoon PCrestore van de tweede partitie opstarten en alles wordt weer netjes in de fabrieksinstellingen herplaatst En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
satencom Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Druk op F9 tijdens het op starten, en selecteer de taal die je gebruikt ,en klik om verder te gaan. Als alles goed gaat komt alles er weer op, zo als je hem gekocht hebt. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
peterksr Geplaatst: 19 februari 2011 Auteur Geplaatst: 19 februari 2011 dank jullie voor het antwoord,maar dat heb ik reeds gedaan maar als ik dan de herstelde versie weer opstart krijg ik het bekende blauwe scherm weer te zien en ben weer terug bij af gr peter 1 maal VU+ DUO +
satencom Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Je moet even zoeken op Rootkit oorzaak Windows XP Blue Screen of Death Dit lijkt wel veel op jou probleem. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
peterksr Geplaatst: 20 februari 2011 Auteur Geplaatst: 20 februari 2011 Origineel bericht van: satencom Je moet even zoeken op Rootkit oorzaak Windows XP Blue Screen of Death Dit lijkt wel veel op jou probleem. is dit dan ook van toepassing op windows 7 starter ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
satencom Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Je kunt ook zoeken op, Asus Eee PC krijgt blauw scherm Windows 7,deze tekst zet je in Google Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
peterksr Geplaatst: 20 februari 2011 Auteur Geplaatst: 20 februari 2011 Origineel bericht van: satencom Je kunt ook zoeken op, Asus Eee PC krijgt blauw scherm Windows 7,deze tekst zet je in Google geen oplossing gevonden dus wie weet hier de oplossing ? 1 maal VU+ DUO +
Poetsdoekje Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 Origineel bericht van: peterksr Origineel bericht van: satencom Je kunt ook zoeken op, Asus Eee PC krijgt blauw scherm Windows 7,deze tekst zet je in Google geen oplossing gevonden dus wie weet hier de oplossing ? Kun je HIER wat mee? Is wel Engels En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
peterksr Geplaatst: 21 februari 2011 Auteur Geplaatst: 21 februari 2011 hallo Poetsdoekje, ik heb het gelezen maar ieder heeft weer een andere mening dus eg verwarrend helaas. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Hellum Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 probeer dit eens: http://www.intowindows.com/how-to-install-windows-7vista-from-usb-drive-detailed-100-working-guide/ (heb het zelf niet gebprobeerd.) MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
pollebru Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 Origineel bericht van: peterksr hallo Poetsdoekje, ik heb het gelezen maar ieder heeft weer een andere mening dus eg verwarrend helaas. gr peter Als je het niet klaar krijgt en je hebt nog garantie of je hebt een vraag. Asus Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Gast Merkedesch Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Origineel bericht van: peterksr dank jullie voor het antwoord,maar dat heb ik reeds gedaan maar als ik dan de herstelde versie weer opstart krijg ik het bekende blauwe scherm weer te zien en ben weer terug bij af gr peter Het "bekende" blauwe scherm geeft ook een melding weer!! Wat voor melding staat daar??Dat zoekt namelijk wat makkelijker.. Bij mijn dochter kwam ik er zo achter dat het geheugen niet helemaal lekker was.. Gr.Merkedesch
Psychosammie Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Beter nog, probeer eens BlueScreenView van NirSoft. Die maakt de dump leesbaar. Als je tenminste dat ding nog wel werkend hebt. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen