Gast peterp Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 ik heb een samsung SGH-E250/zka met een netwerk van orange. dit toestel is + - 5jaar oud en de laatse 3jaar niet meer mee gebeld,orange abbo heb ik stopgezet. nu wil ik er mee gaan bellen met een andere sim kaart en heb orange/T mobile op gebeld,die hebben mij een unlock code gegeven en die werkt niet. ik krijg steeds de melding NETWERKBLOKKERING weer opgebeld en T mobile weet het niet en zegt je moet de netwerk beheerder van je huidige sim kaart opbellen,maar die zegt dat T mobile dat moet doen WIE KAN MIJ HELPEN ik wordt hier simpel van
sevensheaven Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 ik zou lekker naar de markt gaan en dan voor 5 of 10 euro laten unlocken,ipv steeds van het kastje naar de muur laten sturen. mvg stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
satencom Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Als het goed is ,moet je hem sim lock vrij maken ,met de sim kaart van orange in de telefoon , maar weet je zeker dat je het goede emij nummer hebt door gegeven Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen