Gast henny45 Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Hallo alemaal, Ik zit met een groot probleem. ik hab een trix 78cm aan geschafr een een multilnb houder. Heb wat op de site gesnuffeld en heb er 4 lnb's er op gezet Maar als ik de setup ga doen voor de lnb's kaar ik de kluts kwijt. als ik er eevvoudigen mode pakt en voer de lnb.s er krijg ik aleen hotbird en astra op 28 graden. Als ik de eenvoudigen mode opstart krijg ik aleen 19 en 23 graden beeld. Wat doe ik verkeed? wie weet welken instellingen moet hebben? Groetjes henny_45
Gerard 76 Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Hoe heb je de zaak precies aangesloten? Welke configuratie heb je nu ingesteld? Je kunt volstaan met de ABCD configuratie in je Dreambox.
Beheerder Michel Geplaatst: 19 februari 2011 Beheerder Geplaatst: 19 februari 2011 Daar kan geen mens een zinnig antwoord op geven als je ons niet verteld welke satellietpositie (LNB) op ingang 1-2-3 en 4 zit. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
satencom Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Instelling eenvoudig en de modus op DiSEqC abcd, en de lnb's wel in de goede volgorde aan sluiten op de Diseqc switch. Je hebt wel beeld op 19,2 en de 23,5 dan moet je de connectors van de astra 28,5 en hotbird even om wisselen op de switch Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Ik sluit altijd alles van oost naar west aan, uiteraard is dat een keuze. Op die manier kun je het niet fout doen.
Aanbevolen berichten