Jan Ambers Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Kan CCcam via de USB poort geladen worden? ( Gebruik OpenPLI) Ik heb de Vu+Duo via ethernet lijn aan de router gelegd, maar die vind niks... Moet ik hem nog instellen in menu? @ Wiz: As You wish Meastro!
Moderator wiz Geplaatst: 20 februari 2011 Moderator Geplaatst: 20 februari 2011 wat bedoel je hier mee? Als je box verbinding met internet heeft zou je in theorie menu, setup, plugins, plugins downloaden, dan folder softcam, cccam selecteren, en dan de download button kiezen. Dan zal cccam gedownload worden, en geinstalleerd, en geactiveerd. Duw je kaartje ondersteboven (dus met het chippie naar beneden en als naar voren in een van je cardreaderslots en voila. that's all. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Jan Ambers Geplaatst: 20 februari 2011 Auteur Geplaatst: 20 februari 2011 Ik krijg juist geen verbinding met internet! Ik werk met een router 1/4, en gebruik een van de poorten van de router om m'n Vu met het web te verbinden. Ik heb die al laten zoeken op het web maar die vind niks... Moet ik op de Vu nog extra parameters instellen?
Jan Ambers Geplaatst: 20 februari 2011 Auteur Geplaatst: 20 februari 2011 Probleem grotendeels opgelost... Moest na het verbinden met het internet de Vu totaal opnieuw opstarten, wat ik niet gedaan had, ik had alleen via AB heropgestart en nu nia de netschakelaar, en dat was efficient! CCcam werkt nu!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen