trucker56 Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Ik heb een paar avi films met losse srt file op mijn Nas. De avi file en de srt file staan in dezelfde map. Dit gaat wel goed op de pc waarop vobsub staat. Het afspelen van die films gaat goed op de Dream alleen neemt hij de ondertiteling niet mee (SRT). Is het op een of andere manier mogelijk dat hij die srt file wel meeneemt en zo de film inclusief ondertiteling afspeelt. Groet Trucker
Loui (K) Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Zou wel moeten werken altans hier gaat het wel,Je moet wel onder de gele menu knop aangeven dat je srt file of de tweede optie kiezen.Of je moet de subtitle plugin installeren daarmee kun je de file wel kiezen.
Gast SatMann Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 gewoon als de film begonnen is efkens op TEXT drukken en dan zie je die ondertitel staan, gewoon ok en klaar is kees. het kan wel soms 20 seconden duren voor dit srt er dan komt.
trucker56 Geplaatst: 20 februari 2011 Auteur Geplaatst: 20 februari 2011 Ok ga het proberen maar moet ik de subtitle pluin isnstaleren of niet ??? Trucker
P.C.Hooftletter Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Ik neem aan dat het ook gewoon van een interne HDD zou moeten kunnen? DM800HDSE - OpenPLi 2.0 DM600 - OpenPLi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen