Gast Tha Great Mac Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Gisteren voor de lol even gekeken hoe PiP werkt, kanalenlijst - menu-toets - blauwe toets en jawel, ik het PiP. Gaaf. Maar nu, hoe zet je dat in hemelsnaam weer uit, ik heb van ellende de box maar een reset gegeven. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Origineel bericht van: wortellica Lukt dat niet met de exit knop Nee, ik heb van alles geprobeerd. Niks te vinden in het menu, noch een voor de hand liggende toets.
wortellica Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Ook niet via de blauwe toets waar je hem mee aanzet.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Origineel bericht van: wortellica Ook niet via de blauwe toets waar je hem mee aanzet. Inderdaad, ook niet met de blauwe toets...
cosmos Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 TV toets mischien, druk anders op de help toets, daarin zie je hoe je PIP aan en uit zet volgens mij. DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3 DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3 Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Origineel bericht van: cosmos TV toets mischien, druk anders op de help toets, daarin zie je hoe je PIP aan en uit zet volgens mij. Net geprobeerd, helaas... Dat werkt dus niet... Box maar weer ff herstarten nu...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Origineel bericht van: wortellica En ben je er al achter Nopes....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen