Gast Timmeke Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 vandaag een online sofware update gedaan , openpli 2010-01-08 ,géén epg méér iemand een idéé wat er aan de hand is . mvg timmeke
Alex1970 Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Als je vandaag (dus 20-2-2011) een online-update doet hoe kan je dan de versie van 8-1-2010 hebben? Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Gast Timmeke Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 zo staat het toch in de info mvg timmeke
Patrick R. Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 Heb ik ook een keer gehad en het was weg nadat ik de ontvanger een keer helemaal uit heb gehad. Groeten, Patrick VU+ Duo (Dream Elite), Echostar 5020
greevels Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 Dat heeft niets met de update te maken , de servers liggen er al dik een dag uit met vlagen dus even afwachten tot ze weer online komen ,ik neem aan dat het om Rytec epg gaat ?
Gast SatMann Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 inderdaad, de server lagen eruit. ja zoals reeds gemeld in het verleden zijn we slachtoffer van eigen succes. we zoeken nog steeds mensen die een stukje ruimte over hebben op onze files op te plaatsen en zo de ballast weg te trekken en te verdelen...zolang dat niet gebeurt....gebeurt ook dit nog wel eens. Wij doen al het mogelijk en zeker Rytec om alles up and running te houden, maar helaas...niet altijd mogelijk
Gast Timmeke Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 ok , doe zo verder , gewoon super de open-pli ondertussen opgelost . mvg timmeke
greevels Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 Origineel bericht van: SatMann inderdaad, de server lagen eruit. ja zoals reeds gemeld in het verleden zijn we slachtoffer van eigen succes. we zoeken nog steeds mensen die een stukje ruimte over hebben op onze files op te plaatsen en zo de ballast weg te trekken en te verdelen...zolang dat niet gebeurt....gebeurt ook dit nog wel eens. Wij doen al het mogelijk en zeker Rytec om alles up and running te houden, maar helaas...niet altijd mogelijk Ik heb die gast al benaderd van Rytec , het bestandje is niet zo groot 50 mb maar het dataverkeer is het probleem meer dan 200 gig uitschieters naar 250 gig per maand, heb wel een adresje maar geheel gratis is het niet , misschien dmv bijdrage ? weet het anders ook niet, heb voor hem geinformeerd.
Gast SatMann Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 greevels, heel vriendelijk, maar bijdrage..ik denk dat eerder wat leden zouden bijdragen tot het behoud van de epg de tijd die rytec, kabeltje en anderen doen om steeds maar weer die epg in orde te zetten/krijgen is echt niet te onderschatten. gezien wij geen euro verdienen met die epg maar meer euro geven eraan is het nog eens extra bijdragen voor ons geen keuze, dus wij rekenen dan op goodwill van bepaalde mensen.
Edwin024 Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 Je praat in verleden tijd met het woordje lagen, maar volgens mij moet het liggen zijn want er komen nog steeds geen epg files binnen. Het blijft op 0 staan.... Ook op dit moment werkt het niet. Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)
stevie-v Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 na een reboot van je ontvanger zou je het nog eens moeten proberen dan werkt het als het goed is wel VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
Gast SatMann Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 Origineel bericht van: stevie-v na een reboot van je ontvanger zou je het nog eens moeten proberen dan werkt het als het goed is wel idd het is al de hele dag weer in orde.
Edwin024 Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 Ik heb de vu net helemaal opnieuw geboot, het resultaat: inderdaad werkt het nu wel. Vreemd dat dit nergens gemeld is. Enne: de site xmltveg.be deed het vandaag nog niet en nu nog steeds niet. Er is geen file aanwezig of zoiets meldt de hosting provider. Daar had ik juist naar gekeken. Maar toch: hartelijk dank! Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)
greevels Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 Origineel bericht van: SatMann inderdaad, de server lagen eruit. ja zoals reeds gemeld in het verleden zijn we slachtoffer van eigen succes. we zoeken nog steeds mensen die een stukje ruimte over hebben op onze files op te plaatsen en zo de ballast weg te trekken en te verdelen...zolang dat niet gebeurt....gebeurt ook dit nog wel eens. Wij doen al het mogelijk en zeker Rytec om alles up and running te houden, maar helaas...niet altijd mogelijk Als ik iets kan doen hoor ik het graag , wil wel een helpende hand bieden mvg
Gast SatMann Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 je zal op die site nooit veel zien, gezien er mirroring werkt. en uit veiligheid krijg je nooit veel te zien en krijg je wel wat je moet hebben.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen