Edwin024 Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Gebeuren er illegale dingen dan? Mag EPG informatie niet doorgegeven worden? Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)
Gast SatMann Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 niets met illegaal te maken. je moet precies geen website gaan opzetten of ftp open gaan zetten en weet ik veel wat voor download van epg xml bestanden... je moet er niet meer achter zoeken dat wat er is.
Kabeltje87 Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Origineel bericht van: Edwin024 Ik heb de vu net helemaal opnieuw geboot, het resultaat: inderdaad werkt het nu wel. Vreemd dat dit nergens gemeld is. Enne: de site xmltveg.be deed het vandaag nog niet en nu nog steeds niet. Er is geen file aanwezig of zoiets meldt de hosting provider. Daar had ik juist naar gekeken. Maar toch: hartelijk dank! Het feit dat je moet rebooten om de rytec epg aan de praat te krijgen nadat je een foutieve download hebt gehad ligt aan het fiet dat de importer de channelsfile maar eenmaal per dag inleest. En vermits ie die dag al een channels file gelezen had (een kapotte file weliswaar) download ie die niet meer en werkt het niet. Een reboot reset alles en wordt de channelsfile opnieuw gedownload. Je kunt ook gewoon een dag wachten. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Rytec Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Mochten jullie weer problemen ondervinden ga dan even naar deze post en lees even wat je moet doen om de nieuwe sources te gebruiken. de xmltvepg site ligt er weer eens uit. Erg vervelend maar we doen er alles aan om dit zo goed mogelijk op te vangen. http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1965912#Post1965912 ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen