Sigma Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 How to change a light bulb. Blijf kijken. Hier krijg je de kriebels van. Just wait for the cartoon intro to finish, then hold on to your seat. Click on link: http://www.liveleak.com/e/07b_1284580365 Hoogtevrees niet kijken dan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Ronsworld Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 Klik HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Neptunus Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 die video is niet meer beschikbaar, iets over auteursrechtelijk gezeik of zo. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Ronsworld Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 Paar pagina's verder wel. Origineel bericht van: Outta space Origineel bericht van: 1pm Ik weet niet hoe jullie die film kunnen kijken maar ik krijg hier een melding over auteurs rechten 1pm Eerder heb ik een opmerking gemaakt dat vanwege bepaalde redenen de eigenaar het filmpje verwijderd wou hebben. Inmiddels is de tweede link die ik gaf ook niet meer te bekijken, Voor degene die hem echt willen zien heb ik nog een link, als dit filmpje ook wordt stopgezet is het jammer maar helaas. link: HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Satdorus Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 Het derde linkje in het topic wat waterstofcyanide noemt werkt nog steeds. Maar even goed krijg je er weer rillingen van
Gerard 76 Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 Nou,ik krijg daar dus echt de kriebels van. De dakgoot schoonmaken gaat nog maar net voor mij...
Gast ds23man Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 Misschien een Led lampje???? Groet gerhard
Neptunus Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 Ik krijg er absoluut juist niet de rillingen van, of het moet zijn van opwinding want ik zou het graag eens keer willen doen. Ik klom als peuter al op de hoogste ladders, love hight! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
vGnp Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 Bij dat soort beelden moet ik als eerste altijd denken aan de mensen die zo'n ding bouwen. Da's heel andere koek dan als het ding af is even bovenin een lampje vervangen. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
cbr06 Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 Voor mijn werk zit ik bijna dagelijks ca. 35 meter (soms bijna 65 meter) hoog op de giek van een hijskraan, maar bij dit filmpje krijg ik echt wel een verhoogde hartslag.. Ik zou graag zelf zo'n toren beklimmen.
Eddy VL Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 Ha, maar - een beetje vocht doet wonderen - een beetje wind doet wonderen - een beetje roest op de geschikte plaats doet wonderen Shit, 12-13 vergeten... Eddy Vl
Moderator ceesv Geplaatst: 21 februari 2011 Moderator Geplaatst: 21 februari 2011 Bedenk ook eens hoe het is om weer af te dalen. Er zijn een paar plekken op die mast, waar je op de tast met je voet de weg naar beneden moet vinden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Psychosammie Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Ik heb absoluut geen hoogtevrees. Ik werd alleen een beetje misselijk omdat die gast zijn hoofd niet kon stilhouden. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Eddy VL Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Een vertikale wand van 550 m beklimmen? In stukjes van 40 cm per keer? 's Morgens beginnen met spek en eieren denk ik... en 's avonds vroeg het bedje in... Ik denk dat het een behoorlijke tijd zal duren eer ze boven zijn. Eddy Vl
Madshark Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Origineel bericht van: ceesv Bedenk ook eens hoe het is om weer af te dalen. Er zijn een paar plekken op die mast, waar je op de tast met je voet de weg naar beneden moet vinden. Ik zou dan weer een chute meegenomen hebben, en na de klus vanaf gesprongen zijn. Sneller beneden en wat meer sensatie tijdens je werk Mast is daar hoog genoeg voor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen