Gast georgiosolos Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Ik zoek een tablet pc om powerpoint presentaties te presenteren en deze aan te sluiten op mijn beamer die oa. VGA en HDMI ondersteund, hoe gaat dat met de Ipad of wat is het alternatief? Een tablet is voor mijn powerpoint presentaties veel handzamer, de software waarmee dat kan heb ik al gevonden. En mijn Ipod touch zou ik als afstandbediening kunnen gebruiken.
Gast georgiosolos Geplaatst: 23 februari 2011 Geplaatst: 23 februari 2011 Geen reacties dus ik ga ervan uit dat het op de Ipad niet mogelijk is, dan ga ik dan maar voor Android tablet. Een geluk, bij een landelijke computerketen staat net dit weekend een Point of View 7" Mobii II tablet voor minder dan Euro 100,00 in de aanbieding, volgens de specs zou dit geschikt zijn voor mijn powerpoint presentaties. Het zal wel niet kunnen tippen aan een Ipad, maar voor m ijn doel zeer geschikt. Dan ga ik maar voor deze, dan kan ik dit project ook afronden.
Beheerder Michel Geplaatst: 23 februari 2011 Beheerder Geplaatst: 23 februari 2011 Je heb niet echt veel moeite gedaan door zelf even te zoeken. Van de iPad is algemeen bekend dat je er uitstekend powerpoint presentaties mee kunt geven incl. iphone/ipod als remote. Keynote heet de app, keynote-remote de afstandsbediening app en de VGA kabel vind je daar waar je ook een ipad koopt. Je kunt er zelfs redelijk eenvoudig onderweg in de trein een presentatie mee bouwen, die niet onderdoet voor Powerpoint. Succes met de POV tablet. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast georgiosolos Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 @Michel, Ha daar kan ik wat mee. Als dat POV tablet niet goed werkt dan kan ik gelukkig switchen naar de Ipad. Thx
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen