wim g Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Kan iemand mij vertellen hoe ik een foto of een snapshot van adobe flash player haal (b.v.b een plaatje schieten van een webcam of iets dergelijks)
Sjattuh Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar als je op PrtScrn (Printscreen) klikt en dan b.v. MS-Paint opent kun je middels CTRL-V zo een screencap maken. Hiervan knip je dan uit wat je wilt hebben. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
leo1949 Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 FF een free conversie progje downloaden en de file omzetten naar empeg of avi. Als het op Youtube ofzo staat kan je Vdownloader gebruiken of Gemistdownloader, dezen kunnen het gelijk voor je omzetten. Uit de mpeg/Avi kan je het beste beeldje uitzoeken met movi maker dat vanaf windows XP gratis beschikbaar is. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Terradon Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Hoi probeer deze maar eens werkt echt perfect, letterlijk alles wat op je scherm staat pakt die ook beschermde bronnen http://www.gadwin.com/printscreen/ Is gratis te gebruiken. Groetjes................
Penthe Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 En als je Windows 7 gebruikt zit daarbij de "Snipping Tool" waarmee je gemakkelijk screen caps kunt maken en kan wegsaven in jpg, gif, ect.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen