Gast dylantje Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Beste allemaal, Ben bezig met het aanleggen van een schotelsysteem. Heb vandaag buiten de schotel opgehangen, maar zit wat beweging in de beugel/steun. De stalen steun zit muurvast, de speling zit wat in de beugel zelf.... Dus als ik aan de lnb wat duw wippert e wat heen en weer... Hoe groot is het probleem als dat ding wat beweegt??? Lijkt me toch dat hij niet onbeweeglijk kan zijn.... Zit namelijk zo'n groot moment, dat ie altijd wat moet bewegen, in mijn ogen dan.. Hoor het graag van jullie......
satencom Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Wat is het merk van de schotel ,een schotel mag niet bewegen En wat van type steun heb je. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast dylantje Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Merk: Triax TDS schotelantenne diameter 78cm antraciet RAL 7016 Beugel: Muurbeugel Gegalvaniseerd Staal 30cm afstand En de schotelvoet [ waar LNB zit], zit bijna in het verlengde van de steun..
satencom Geplaatst: 23 februari 2011 Geplaatst: 23 februari 2011 Hier mogen geen links, naar winkels geplaatst worden. Het zit hem in de beugel, je zult wat een zwaardere uit voering moeten hebben. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast dylantje Geplaatst: 23 februari 2011 Geplaatst: 23 februari 2011 Was ik al bang voor,..... BEn bezig met rvs iets heel erg stevigs te maken... Want aan dat wegvallen heb ik een ......hekel. Thanks
satencom Geplaatst: 23 februari 2011 Geplaatst: 23 februari 2011 Als je een goede steun wild hebben ,zou je zo iets kunnen kopen. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 23 februari 2011 Geplaatst: 23 februari 2011 Origineel bericht van: satencom Als je een goede steun wild hebben ,zou je zo iets kunnen kopen. Dat soort dingen gebruik ik ook en heb niks, maar dan ook niks, te klagen.
rudolfdebeer Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 heb ze nog iets zwaarder, maar de lichte triax zal nog wat in de wind zwiepen, onvermijdelijk. Alleen zoiets als een oerzware 80 L&H had dat niet. Triax is zelf niet stijf genoeg. NB hangt bij mij uit wind zelfs. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen